چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۶۵۰۷۴
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - ساعت ۱۴:۳۸
امام جمعه آشخانه گفت:

مردم باید از بصیرت علوی و حلم زینبی بهره ببرند

امام جمعه آشخانه گفت: امروز وظیفه مردم ایران این است که از بصیرت علوی و صبر و حلم زینبی بهره ببرند تا بتوانیم حقایق نظام جمهوری اسلامی را شناسایی کنیم.
مردم باید از بصیرت علوی و حلم زینبی بهره ببرند,

به گزارش خبرنگار عصر اترک از مانه وسملقان حجت السلام والمسلمین شریعتی نژاد امام جمعه آشخانه در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تبریک ولادت حضرتی علی ع گفت: روز پدر و ایام البیض که محل نزول برکات خداوند بر معتکفان است که این بارش معنویات بر امت اسلام مبارک باشد. 

وی گفت: زن و مرد مومن به ویژه جوانان از نزول رحمت در ساعات فیض و برکت کمال استفاده معنوی را ببرند.

امام جمعه آشخانه افزود: تغییر قبله مسلمین از بیت المقدس به مکه معظمه یعنی برنامه های دین اسلام از یهود و دیگر ادیان جدا است مسلمانان باید به روش اسلام محمدی مناسک حج و نماز و روزه و عبادات واجبات و مستحبات را بر اساس دستورات رسول خدا و ائمه اطهار تنظیم کنند. 

وی ضمن تسلیت وفات حضرت زینب سلام الله علیها گفت: زنان جهان اسلام باید به تبعیت از حضرت زینب برای استحکام کانون خانه و خانواده برنامه‌ریزی کنند راه های تقویت حریم زندگی را شناسایی نموده و بر آن پافشاری کنند تا دشمنان نتوانند در خانه‌های مسلمین نفوذ کنند. 

امام جمعه آشخانه گفت: یکی از عوامل پیروزی انقلاب بیعت همافران با امام رحمة‌الله‌علیه بود که توانست کمر رژیم پهلوی را بشکند و برای نیروهای انقلاب تقویت روحیه بود لذا این روز باشکوه را به همه همافران نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران تبریک می گوییم. 

وی تاکید کرد: امروز وظیفه مردم ایران این است که از بصیرت علوی و صبر و حلم زینبی بهره ببرند تا بتوانیم حقایق نظام جمهوری اسلامی را شناسایی کنیم آنگاه با درک و فهم بالا و بصیرت انقلابی از نظام جمهوری اسلامی و انقلاب که امروز خیمه اسلام است و از موثرترین حرم های خداوند است.

 وی گفت: باید با تمام وجود از ولایت فقیه و امامت امت اسلامی حمایت کنیم تا بر همه کفر جهانی و تفکرات الحادی آنان و عیادی مزدور شان به پیروزی کامل برسیم آنگاه پرچم عدالت جهان گستر را در سراسر دنیا به اهتزاز درآوریم که حکومت صالحان در جهان محقق یابد تا آرامش و آسایش و امنیت و عزت و قدرت بر مسلمانان حاکم شود و مردم دنیا از حکومت صالحان با وضعیت معیشت مطلوب بهره مند شوند و در صلح و آرامش و امنیت زندگی کنند.

 

انتهای پیام/صدیقی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک