سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۵۰۴۵
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۱/۱۲ - ساعت ۱۵:۵۲

رونمایی از نقاشی دیواری شهید ایرج رستمی

نقاشی دیواری شهید ایرج رستمی به عنوان بزرگترین نقاشی دیوار سطح استان خراسان شمالی امروز در شهر آشخانه رونمایی شد.
رونمایی از نقاشی دیواری شهید ایرج رستمی,

به گزارش خبرنگار عصراترک از مانه وسملقان نقاشی دیواری سردار شهید ایرج رستمی با حضور فرماندار شهرستان، امام جمعه و فرماندهین نظامی وانتظامی و مسئولین بنیاد شهید رونمایی شد. 

 کهنسال مدیر کل بنیاد شهید در این باره گفت: از سفر سال۹۲ رهبر انقلاب، و توجهی که به این سردار شهید به عنوان یک بسیجی داشتند دو مورد پیگیری شده است که یکی از آن ها بحث فیلم سینمایی این شهید بزرگوار هست که در سال، ۱۴۰۲استارت کار خواهد خورد و بالغ بر ۲۰میلیارد برآورد اعتبار شده است. 

وی افزود: بزرگترین نقاشی سطح استان خراسان شمالی با ابعاد ۲۷۰متر که توسط اقای منصوب از نقاشان زبردست کشوری به تصویر کشیده شده است. 

وی افزود:با هدف معرفی شهدای شاخص این امر انجام شد و در این مسیر که یک مسیر کشوری و حتی بین المللی است و محل رفت و آمد زائران و مسافران است. 

کهنسال گفت: حدود۸۲ میلیون تومان هزینه نقاشی و رنگ این اثر بوده است و مانه وسملقان اولین شهرستانی است بعد از مرکز استان که نقاشی دیواری شهدای شاخص را دارا می باشد. 

انتهای پیام/صدیقی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک