سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس ورزشی | کد خبر: ۲۸۶۴۹۷۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۱/۱۱ - ساعت ۱۰:۸

درخشش تیم‌های خراسان شمالی در فستیوال گورش کشور

رئیس کمیته گورش خراسان شمالی گفت: تیم الف گورش ترکمن خراسان شمالی به مقام قهرمانی و تیم ب استان به سومی فستیوال گورش ترکمن کشور در استان گلستان دست یافتند.
درخشش تیم‌های خراسان شمالی در فستیوال گورش کشور,

به گزارش خبرنگار عصر اترک از مانه وسملقان، فستیوال گورش ترکمن نونهالان کشور با حضور ۱۴ تیم با بیش از ۱۳۰ ورزشکار به میزبانی شهرستان مراوه‌تپه استان گلستان برگزار شد.

رئیس کمیته گورش خراسان شمالی گفت: تیم الف گورش ترکمن خراسان شمالی به مقام قهرمانی و تیم ب استان که از روستای امند، شهرستان مانه وسملقان در این مسابقات شرکت کرده بود به مقام سومی فستیوال گورش ترکمن کشور در استان گلستان دست‌یافت.

سبحان وردی آرین تصریح کرد: در این رقابت‌ها در وزن ۳۰ کیلوگرم، یعقوب کمالی مقام اول و محمدامین آلیلی به مقام سوم، در ۳۵ کیلو محمدسجاد تختمش به مقام دوم، در ۴۰ کیلو محمد صدوقی به مقام اول و بنیامین آرین به مقام دوم، در وزن ۴۵ کیلو افشین محمدی به مقام اول، در وزن ۵۰ کیلو فرزاد صابری به مقام اول و بنیامین پورمند به‌عنوان دوم و در وزن ۶۰ کیلو محسن پدرام به مقام نخست دست یافتند.

آرین افزود: تیم‌های الف استان که از حصارچه، راز جرگلان از توابع خراسان شمالی در این مسابقات شرکت کرده بود توانست با ۴۴ امتیاز به‌عنوان قهرمان و تیم گلستان با ۴۰ امتیاز در رده دوم و تیم ب که از روستای امند، مانه_وسملقان در این مسابقات به رقابت پرداخت با ۳۰ امتیاز به مقام سوم این رقابت‌ها رسید.

گفتنی است: مربیگری تیم‌های استان بر عهده عبدالواحد محمدی، عزیزا... پوریان و قاسم رحیمی فر بود.

انتهای پیام/صدیقی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک