سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۴۹۷۴
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۱/۱۱ - ساعت ۹:۲۷

امکانات شبکه دسترسی فیبرنوری آموزش و پرورش مانه و سملقان، راه اندازی شد

باهدف توسعه زیرساخت‌های مخابراتی و دسترسی سریع و آسان به سرویس‌های جدید مخابراتی، طرح اختصاصی توسعه‌ای فیبر نوری اداره آموزش و پروش شهرستان مانه و سملقان، اجرایی شد.
امکانات شبکه دسترسی فیبرنوری آموزش و پرورش مانه و سملقان، راه اندازی شد,

به گزارش خبرنگار عصر اترک از مانه و سملقان  باتوجه‌به لزوم استفاده از فناوری‌های نوین ارتباطی در راستای تحقق دولت الکترونیک و همچنین ایجاد زیرساخت برای ارائه سرویس‌های مختلف مخابراتی و تحقق اهداف و برنامه‌های تعیین شده مخابرات، باهمت والای تلاشگران عرصه ارتباطات مخابرات  به‌ویژه پرسنل مخابرات شهرستان مانه و سملقان، طرح فیبر اختصاصی اداره آموزش‌وپرورش این شهرستان، اجرا و راه‌اندازی شد.

 با اجرای طرح اختصاصی فیبر نوری در اداره آموزش‌وپرورش شهرستان فوق، امکانات لازم جهت افزایش پهنای باند موردنیاز از 2 مگ تا یک گیگابیت بر ثانیه بر بستر فیبر نوری ایجاد شده است.

بدین منظور بالغ بر 450 متر شبکه خاکی فیبر نوری اجرا شده و بستر لازم برای ارائه سرویس‌های گوناگون به آموزش‌وپرورش مانه و سملقان فراهم شده است‌.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک