جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۴۹۳۰
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۱/۰۷ - ساعت ۱۴:۱

نمایشگاه "سپاه و بسیج، خدمتگزار ملت ایران" در بجنورد افتتاح شد

نمایشگاه دستاوردهای سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان‌شمالی باعنوان " سپاه و بسیج، خدمتگزار ملت ایران" همزمان با نماز جمعه در مصلی امام خمینی (ره) بجنورد برگزار شد.
نمایشگاه

به گزارش عصراترک، بازدید از دستاوردهای مجموعه سپاه استان در روز جمعه ۷ بهمن ماه با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار خراسان شمالی و فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی انجام شد.

در این نمایشگاه دستاوردهای رده‌های مختلف مجموعه سپاه استان به نمایش گذاشته شده است. بود.

دستاوردهای بسیجیان در گروه های جهادی در حوزه های عمرانی از قبیل آبرسانی روستاهای استان و امورات فرهنگی، آموزشی و اجتماعی از جمله موارد به نمایش گذاشته شده در این نمایشگاه بود.

پروژه آبرسانی به ۱۶۴ روستای استان برای تامین آب شرب پایدار با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی، ساخت ۸۰۰ واحد مسکن محرومین برای مددجویان کمیته امداد تا پایان سال ۱۴۰۱، ارائه خدمات درمانی، عمومی و تخصصی با تعرفه های بسیار پایین به مردم استان در درمانگاه و کلینیک دندانپزشکی جوادالائمه به تعداد ۷۰۰ هزار ویزیت در ۹ ماهه اول ۱۴۰۱ از جمله اقدامات بسیج و سپاه در سال جاری بود.

همچنین اولین پیوند قرنیه چشم استان در درمانگاه جوادالائمه به انجام رسید و ۶۴ سالن ورزشی راه اندازی و بهره برداری شده است.

آسفالت جاده های روستایی، علمی شدن و افزایش بهره وری کشاورزی استان با استفاده از ۴۰۰ مهندس بسیج کشاورزی برای ۲۰۰ هزار هکتار از مزارع کشاورزی استان از دیگر اسناد ارائه شده در این نمایشگاه بود.

انتهای پیام/گ

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک