پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۴۸۴۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۱/۰۴ - ساعت ۱۳:۲۱

سارق تراکتور سرقتی در رفت

با سرعت عمل و اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس آگاهی شهرستان مانه و سملقان یک دستگاه تراکتور سرقتی کشف و به مالباخته تحویل داده شد.
سارق تراکتور سرقتی در رفت ,

 به گزارش گروه دریافت خبر عصر اترک از مانه و سملقان مهدی مهران فر، فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان از کشف خودروی سرقتی در مانه و سملقان خبر داد و اظهار داشت: روز گذشته در پی تماس یکی از اهالی روستایی در بخش مانه با مرکز فوریت های 110 مبنی بر وقوع یک مورد سرقت تراکتور، بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان مانه و سملقان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران در ابتدا اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات میدانی خود را با جدیت دنبال کردند، افزود: ماموران با تلاش مستمر موفق شدند تراکتور سرقتی را در حوالی رودخانه اترک کشف و به مالباخته تحویل دهند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه سارق توسط ماموران انتظامی شناسایی و اقدامات لازم برای دستگیری این فرد با جدیت ادامه دارد، از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک