شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۶۴۸۳۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۱/۰۴ - ساعت ۱۱:۳۰

رئیس‌جمهور: ایران اجرای کامل توافقات با روسیه را دنبال می‌کند

رئیس‌جمهور با بیان اینکه ایران اجرای کامل توافقات با روسیه را دنبال می‌کند، گفت: ظرفیت‌های دو طرف می‌تواند مکمل یکدیگر باشد و بهره‌گیری از آنها علاوه بر تأمین منافع دو کشور، می‌تواند منافع منطقه‌ای نیز ایجاد کند.
رئیس‌جمهور: ایران اجرای کامل توافقات با روسیه را دنبال می‌کند,

به گزارش عصراترک به نقل از  تسنیم، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی بعدازظهر دوشنبه در دیدار «ویاچسلاو والودین» رئیس دومای دولتی مجلس فدرال فدراسیون روسیه، با اظهار اینکه روابط اقتصادی تهران و مسکو به‌شکل مستمر در حال تقویت و ارتقا است، گفت: دو کشور در حوزه‌های مختلف تجاری، انرژی، ترانزیت و حمل‌ونقل ظرفیت‌های متنوع و متعددی دارند که می‌تواند در زمینه گسترش همکاری‌ها فعال شود.

رئیس جمهور همچنین با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران اجرای کامل توافقات با روسیه را دنبال می‌کند، افزود: ظرفیت‌های دو طرف می‌تواند مکمل یکدیگر باشد و بهره‌گیری از آنها علاوه بر تأمین منافع دو کشور، می‌تواند منافع منطقه‌ای نیز ایجاد کند.

«ویاچسلاو والودین» رئیس دومای دولتی مجلس فدرال فدراسیون روسیه نیز در این دیدار مواضع آیت‌الله رئیسی درباره تقویت روابط منطقه‌ای و همسایگی را تسهیل‌کننده گسترش همکاری‌های دو کشور دانست و گفت: فدراسیون روسیه نیز همین رویکرد و نظر را درباره ارتقای سطح تعاملات با جمهوری اسلامی ایران دارد و دستور کار ما بر اساس اراده سران دو کشور تلاش برای توسعه مستمر همکاری‌ها است.

 

انتهای پیام/ رحمانی 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک