پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۴۶۲۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۰/۲۸ - ساعت ۱۹:۲۶
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان جاجرم:

نخستین عمل ارتوپدی در بیمارستان جوادالائمه (ع) جاجرم انجام شد

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان جاجرم گفت: با تخصیص اعتبار و تجهیز اتاق عمل ارتوپد بیمارستان جوادالائمه (ع) شهرستان جاجرم، نخستین عمل ارتوپدی در این بیمارستان انجام شد.
نخستین عمل ارتوپدی در بیمارستان جوادالائمه (ع) جاجرم انجام شد,

مرتضی صادقی، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان جاجرم در گفتگو با خبرنگار عصر اترک اظهار داشت: تجهیز اتاق عمل بیمارستان جوادالائمه شهرستان به تجهیزات جراحی ارتوپدی با مبلغ چهار میلیارد ریال صورت گرفت.

وی تصریح کرد: بنا به درخواست‌های مکرر مردم منطقه، مبنی بر حضور متخصص ارتوپدی در بیمارستان، این مهم محقق و در هفته‌های اخیر، درمانگاه ارتوپدی برای پذیرش بیماران فعال شد و هم‌زمان با پیگیری‌های لازم و توجه ویژه ریاست دانشگاه، اتاق عمل ارتوپد را توانستیم فعال کنیم.

 رئیس شبکه بهداشت و درمان جاجرم افزود: اولین عمل ارتوپدی توسط نیک‌فرجام، متخصص ارتوپدی بیمارستان انجام شد و تاکنون مواردی از قبیل گچ‌گیری، ترمیم تاندون و دیگر خدمات ارتوپدی توسط ایشان انجام شده است.

وی عنوان کرد: با راه‌اندازی اتاق عمل ارتوپدی و حضور پزشک متخصص در بیمارستان جاجرم، بیماران برای دریافت خدمات تخصصی ارتوپدی نیازی به مراجعه به شهرهای دیگر نخواهند داشت.

صادقی تصریح کرد: همچنین با جذب دو متخصص قلب تمام روزهای ماه شاهد حضور متخصص قلب در بیمارستان خواهیم بود تخصص‌های جراح عمومی، بیهوشی و زنان از دیگر تخصص‌های جذب‌شده در شهرستان است.

 

 

انتهای پیام/ تقی‌زاده

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک