شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۶۴۵۸۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۰/۲۸ - ساعت ۹:۲۸
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شیروان:

خانه‌های بهداشت‌ شهرستان به سیستم مانیتورینگ تجهیز شدند

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شیروان گفت: پروژه مانیتورینگ یا کنترل دما خانه بهداشت‌های این شهرستان به جهت تشکیل زنجیره سرد واکسن با اعتبار ۱۰ میلیاردریالی انجام شد.
خانه‌های بهداشت‌ شهرستان به سیستم مانیتورینگ تجهیز شدند,

غلامرضا حیدری، سرپرست شبکه بهداشت و درمان شیروان در گفتگو با خبرنگار عصر اترک، اظهار داشت: پروژه مانیتورینگ یا کنترل دما مربوط به یخچال‌های موجود در شهرستان شیروان با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال آغاز شده است.

حیدری افزود: حدود ۱۱۰ کنترل دستگاه یا مانیتورینگ و ۴۴ دستگاه یخچال جدید به مجموعه بهداشت و درمان شهرستان اضافه شد و نیمی از یخچال‌های شهرستان که در بحث واکسیناسیون از آنها استفاده می‌شد، بروز رسانی شد.

وی افزود: در سیستم مانیتورینگ دما بین دو تا هشت درجه تنظیم می‌شود که اگر دارو یا واکسن در یخچال باشد و دما از این مقدار بالا یا پایین شود سریعاً سیستم مانیتورینگ به ما، استان و وزارتخانه هشدار می‌دهد که در لحظه متوجه آن می‌شویم و می‌توانیم دارو‌ها و واکسن‌ها را کنترل و جمع‌آوری کنیم.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شیروان ادامه داد: با مانیتورینگ داروها و واکسن‌هایی که ارزش ریالی و کاری بالایی دارند را می‌توانیم رصد و از تخریب و فاسدشدن آن‌ها جلوگیری کنیم.

حیدری خاطرنشان کرد: تمام یخچال‌های موجود در خانه‌های بهداشت در سطح شهرستان بروز است و باید خیال مردم راحت باشد که واکسن یا هر دارویی که در یخچال نگه‌داری می‌شود مراحل زنجیره سرد خود را طی کرده و کاملاً توسط شبکه بهداشت شهرستان و وزارتخانه پایش و رصد خواهد شد.

 

انتهای پیام/حق‌بین

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک