جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۴۵۷۴
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۰/۲۷ - ساعت ۲۲:۴۳

کشف ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر سنتی در مانه و سملقان

فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان از توقیف یک دستگاه خودروی سواری حامل ۱۰ کیلوگرم تریاک و همچنین یک دستگاه گنج یاب خبر داد.
کشف ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر سنتی در مانه و سملقان,

به گزارش گروه دریافت خبر عصر اترک، مهدی مهران‌فر، فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان اظهار داشت:  به دنبال رصد اطلاعاتی مأموران پاسگاه انتظامی سملقان، فردی که با یک دستگاه خودروی سواری اقدام به حمل و جابه‌جایی مقدار قابل‌توجهی مواد مخدر می‌کرد، در محور چمن بید - جنگل گلستان شناسایی شد.

فرمانده انتظامی مانه و سملقان با اشاره به اینکه با سرعت عمل مأموران خودروی موردنظر متوقف و تحت بازرسی قرار گرفت، افزود: در بازرسی از این خودرو مقدار ۱۰ کیلوگرم تریاک و همچنین یک دستگاه گنج یاب نیز کشف شد.

وی با بیان اینکه دراین‌رابطه یک نفر متهم نیز دستگیر که بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد، از شهروندان خواست تا به جهت پیشگیری از آلوده‌شدن فرزندانمان به این بلای خانمان‌سوز، در صورت اطلاع از این‌گونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/ رحمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک