شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۴۵۰۰
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۰/۲۶ - ساعت ۰:۵

وصیت نامه شهید بجنوردی مدافع حرم، فیروز حمیدی زاده

شهید بجنوردی مدافع حرم، فیروز حمیدی زاده چند روز گذشته در مبارزه با جریان‌های تکفیری در سوریه به شهادت رسید.
وصیت نامه شهید بجنوردی مدافع حرم، فیروز حمیدی زاده,

به گزارش عصراترک، شهید فیروز حمیدی زاده از کارکنان تامین اجتماعی استان بوده که طی دی ماه گذشته به صورت داوطلبانه به سوریه منتقل شده است.

همچنین شهید بسیجی حمیدی زاده متاهل و دارای سه فرزند است.

گفتنی است ساعت 9 صبح امروز پیکر این شهید با حضور مردم و مسئولان از مقابل مسجد انقلاب تشییع شده و در گلزاری شهدای امامزاده سید عباس (ع) به خاک سپرده می‌شود.

وصیت نامه شهید مدافع فیروز حمیدی زاده به شرح ذیل است:

حال که عنایت خاص خداوند متعالی شامل حال اینجانب فیروز حمیدی زاده گردیده از همه عزیزان ملتسمانه آرزوی حلالیت می طلبم و امیدوارم قصور و کاستی های اینجانب را ببخشایند.در این مدت در مورد مادر و پدر و برادران و خواهرانم کوتاهی های زیادی داشته ام که امید است مورد حلالیت واقع گردم. در نبودم  مادرم را به صبر دعوت نمایید. همانگونه که حضرت زینب (س) بزرگترین و با وفادارترین بانوی اسلام در خصوص مسائب عاشورا صبر پیشه نمودند.از همسرم می خواهم فرزندانم را باید آنگونه که باعث افتخار اطرافیان و جامعه گردند تربیت نمایند، و ایشان نیز کوتاهی های این جانب را حلال کنند.

ازدایی و زندایی عزیزم حلایت می طلبم و امیدواریم قصور اینجانب را ببخشند،پدرو مادرم مصیبت دیده هستند هوایشان را داشته باشید در خاتمه از همه عزیزان طلب بخشش دارم .یاحق التماس دعا فیروز حمیدی زاده

در پایان یادآورمی شوم اینجانب مقلد حضرت آیت الله امام خامنه ای (مدضله) می باشم و تمایل دارم که در صورتی که مقدور بوده و موجب زحمت وارثان نگرد در معصوم زاده مدفون شوم.(درصورت امکان در کنار قبر برادرم شهید نریمان حمیدی زاده)

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک