جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۴۴۰۴
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۰/۲۱ - ساعت ۱۳:۱
فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان:

سارق سابقه‌دار اماکن خصوصی با ۱۰ فقره سرقت در این شهرستان دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان از دستگیری سارق سابقه‌دار اماکن خصوصی با 10 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
سارق سابقه‌دار اماکن خصوصی با 10 فقره سرقت در این شهرستان دستگیر شد,

به گزارش گروه دریافت خبر عصر اترک از مانه وسملقان مهدی مهران فر فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان از دستگیری سارق سابقه‌دار اماکن خصوصی با 10 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد و ظهار داشت: در پی اعلام وقوع چندین مورد خبر سرقت از اماکن خصوصی و منزل در بخش سملقان، موضوع با جدیت در دستور مأموران بخش سملقان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه مأموران اقدامات قانونی، اطلاعاتی و فنی خود را در رابطه با این موضوع آغاز کردند، افزود: در روند رسیدگی به این پرونده و بررسی‌های میدانی صورت گرفته، مأموران به یکسری سرنخ‌هایی دست پیدا کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: مأموران سرنخ‌های به‌دست‌آمده را دنبال کردند و درنتیجه رد پایی از سارق را در حوالی بخش سملقان شناسایی و عملیات دستگیری این فرد استارت خورد.

مهران فر بابیان اینکه متهم در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاه خود دستگیر و به مقر انتظامی بخش سملقان منتقل شد، تصریح کرد: سارق سابقه‌دار در بازجویی‌های به‌عمل‌آمده توسط مأموران به 10 فقره سرقت اماکن خصوصی و منزل اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان با اشاره به اینکه در بازرسی از منزل متهم تعدادی اموال مسروقه از جمله یک دستگاه دوربین شکاری به ارزش 900 میلیون ریال کشف شد، ادامه داد: این فرد درنهایت بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و درنهایت راهی زندان شد.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک