جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۴۳۳۹
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۰/۱۸ - ساعت ۹:۵۶

انفجار سیلندر گاز، جان ۷ شیروانی را در شهرستان کنارک گرفت

انفجار سیلندر گاز در یکی از منازل مسکونی پایگاه‌ هوایی ارتش کنارک جان ۷ شهروند شیروانی را گرفت و یک نفر مصدوم برجای گذاشت.
انفجار سیلندر گاز، جان ۷ شیروانی را در شهرستان کنارک گرفت,

به گزارش گروه دریافت خبر عصر اترک در شیروان، فرماندار شهرستان کنارک در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: انفجار سیلندر گاز در یکی از منازل مسکونی پایگاه‌ هوایی ارتش هفت کشته و یک مجروح بر جا گذاشت.

عبدالغفور حوت اظهارداشت: بر اثر نشت و انفجار سیلندر گاز در منزل مسکونی یکی از کارکنان نیروی هوایی ارتش در کنارک هفت نفر کشته و یک نفر زخمی شدند.

وی با بیان اینکه این حادثه روز پنجشنبه رخ داد افزود: افراد فوت شده اعضای ۲ خانواده از کارکنان ارتش و نیروی انتظامی بودند که بر اثر این حادثه آتش‌سوزی هفت نفر از آنان جان باختند.

فرماندار کنارک با بیان اینکه در این حادثه پنج نفر بزرگسال و ۲ کودک فوت شدند، گفت: فرد زخمی این حادثه به بیمارستان امام علی (ع) چابهار منتقل شد که به دلیل شدت سوختگی زیاد به زاهدان یا کرمان جهت ادامه درمان اعزام خواهد شد.

شهرستان کنارک در ۶۵۰ کیلومتری جنوب زاهدان واقع شده است.

انتهای پیام/حق‌بین

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک