جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۴۲۸۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۰/۱۶ - ساعت ۱۸:۵
رئیس کل دادگستری خراسان شمالی:

قضات با ارباب رجوع باید با سعه صدر و حوصله رفتار کنند

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی گفت: قضات و کارکنان اداری ضمن رعایت قوانین باید با ارباب رجوع با سعه صدر و حوصله رفتار کنند.
قضات با ارباب رجوع باید با سعه صدر و حوصله رفتار کنند,

به گزارش پایگاه خبری جاجرم،  حجت الاسلام رضا براتی زاده،رئیس کل دادگستری خراسان شمالی در بازدید از حوزه قضائی جاجرم اظهار داشت: مردم از دستگاه قضائی انتظار دارند که عدالت در تصمیم گیری ها و صدور آرا مستحکم را محور توجه خود قرار دهند.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی گفت: باید به گونه‌ای عمل شود که از صدور آرا متزلزل و فاقد مبانی مستحکم قانونی اجتناب شود.

وی با تأکید مضاعف بر ضرورت رعایت حسن خلق و حفظ کرامت مراجعین و همچنین کارکنان در مناسبات اداری، تصریح کرد: انتظار می‌رود هم قضات و هم کارکنان اداری در عین رعایت قوانین و مقررات نسبت یکدیگر و نیز ارباب رجوع با سعه صدر، صبر و حوصله کافی و خوش رویی و حسن خلق رفتار کنند.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی رعایت قوانین و نیز تقویت همکاری، همراهی و همدلی و مهربانی در رفتار سازمانی را از جمله رموز موفقیت عملکرد هر مجموعه دانست و اظهار کرد: بدون تردید تطبیق روندها و رفتارها با موازین قانونی و ارتقا سطح تعاملات و همکاری‌های فی مابین در هر دستگاهی، می‌تواند شاخص‌های عملکردی را به بهترین وجه ممکن بهبود ببخشد.

انتهای پیام/تقی زاده

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک