شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۴۲۸۵
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۰/۱۶ - ساعت ۱۸:۴

بچه مسجدی های جاجرمی ، یاد و نام سردار دل ها را گرامی داشتند

همزمان با سومین سالروز شهادت، سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، بچه مسجدی های جاجرمی با پرپایی موکب فرهنگی و پذیرایی یاد سردار را گرامی داشتند.
بچه مسجدی های جاجرمی ، یاد و نام سردار دل ها را گرامی داشتند,

به گزارش پایگاه خبری جاجرم،  علی اکبر عباس زاده، مدیر کانون فرهنگی و هنری مهدی موعود جاجرم، با گرامیداشت یاد و خاطره سردار آسمانی شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: به همین مناسبت موکبی فرهنگی با پذیرایی از دلباختگان حاج قاسم مقابل مسجد توسط نوجوانان مسجد بر پاشد.

وی اضافه کرد: بر این اساس  150 جاکلیدی، پازل و پیکسل مزین به تصویر و نام حاج قاسم سلیمانی به نوجوانان که در موکب حضور می یافتند به عنوان هدیه های آن شهید والامقام  به آنها اهدا شد.

عباس زاده همچنین اضافه کرد:  تعداد 250 برچسب نیز برای خودروهای عبوری تهیه شد و ضمن پذیرایی با چای صلواتی، این برچسب ها که نمایانگر تصویر حاج قاسم  و اهدا شد.

وی پخش کلیپ مقاومت برای نوجوانان و دیدار با خانواده معزز شهدا را از دیگر برنامه های این مراسم اعلام کرد و گفت: در این روزها و به یاد عمو قاسم شهید، نوجوانان و جوانان مسجد به دیدار خانواده شهید «عباس قمی» و نیز شهید «محمد خواجه» رفتند.

شهید سلیمانی ساعت 1:20 دقیقه جمعه  13 دی ماه سال 1398، با حمله ای تروریستی و مذبوحانه در فرودگاه بغداد همراه با ابومهدی المهندس دیگر فرمانده شجاع عرصه های مقاومت حق علیه باطل، پس از سال ها دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی و جهاد به درجه رفیع شهادت نایل شد.

انتهای پیام/مهدی تقی زاده

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک