جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۶۴۱۸۰
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۰/۱۲ - ساعت ۱۲:۲۱
فرماندار شهرستان شیروان؛

شهید سلیمانی شخصیتی شجاع، با ایمان، مسئولیت پذیر و خطر پذیر بود

فرماندار شهرستان شیروان گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی با شجاعت، ایمان، مسئولیت پذیری و خطر پذیری همیشه در کارهای زمین مانده ای که دیگران جرات انجام آن را نداشتند پیش قدم بود و بدون شک و تردید و توقف امورات را انجام می داد.
شهید سلیمانی شخصیتی شجاع، با ایمان، مسئولیت پذیر و خطر پذیر بود,

دولت اسماعیل زاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار عصر اترک در شیروان ضمن تبریک و گرامیداشت سومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی اظهار داشت: همانطور که اطلاع دارید، می دانیم که مردم عزیزمان افتخار به این دارند که شخصیتی همچون حاج قاسم را داشتند که در مدت سابقه و خدمت خودش مجاهدت های زیادی را در مسیر انقلاب اسلامی انجام داد.

وی با بیان اینکه این حجم از محبوبیت در نزد مردم شاید در کمتر کسی در انقلاب اسلامی دیده شود، افزود: تمام سخنان ایشان جز حکمت، جز  اندیشه و کلام نیست و در یکی از بیاناتی که ایشان دارد این است که جمهوری اسلامی ایران حرم است.

اسماعیل زاده ادامه داد: لذا وقتی جمهوری اسلامی ایران حرم است، حفاظت، نگه داری و مراقبت از حرم واجب خواهد بود و این به عهده یک نفر هم نیست و به عهده همه مجاهدان، همه ایثارگران هست و امام ره نیز جمله ای با همین مضمون دارند که می فرماید حفظ جمهوری اسلامی ایران از اوجب واجبات است.

رئیس شورای تامین شهرستان شیروان تصریح کرد: اگر این حرم باقی نماند به طریق اولی خیلی از ماها هم واقعی نخواهیم بود، بسیاری از ارکان باقی نخواهد ماند. قطعا حفاظت از انقلاب اسلامی و حریم می تواند هم منافع ملی جمهوری اسلامی ایران و ملت ایران و آزادگان جهان و منطقه را انشاالله در پی داشته باشند.

 فرماندار شیروان دفاع حاج قاسم از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن را نشان از تبعیت محض و سربازی خالصانه وی از ولی فقیه زمان دانست و بیان داشت: حاج قاسم قرارگاه حسین بن علی را ایران برمی شمرد، لذا ما باید بدانیم که اگر این حرم بماند دیگر حرم‌ها هم می‌مانند و اگر دشمن این حرم را از بین ببرد حرم دیگری برای ما باقی نخواهند ماند.

نماینده عالی دولت در شیروان یادآور شد: قطعا آنچه که از کلام حاج قاسم استنباط می شود نیازمندی مردم به رهبری و ولایت فقیه است، رهبری که متصل و منتسب به معصوم است ولی منتسب به معصوم هست و امام ره نیز ولایت فقیه را تنها نسخه رهایی بخش مردم می دانست که پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به کشور و مملکت شما آسیبی نرسد.

دولت اسماعیل زاده افزود: همه ما باید به دور از هرگونه اختلاف برای نجات اسلام و خیمه ولایت تلاش بکنیم که اساس دشمن، دشمنی با همین خیمه است که باید این خیمه حفظ شود لذا سردار باز هم در جایی می فرماید والله والله والله اگر این خیمه آسیب ببیند بیت الله الحرام، مدینه منوره، نجف، کربلا، کاظمین، سامرا و مشهد باقی نمی ماند.

وی با بیان این که مردم و مسوولین باید از اصول مراقبت بکنند، گفت: اصول یعنی ولی فقیه، خصوصاً این حکیم مظلوم وارسته ی در دین، عرفان و معرفت یعنی امام خامنه ای عزیز را عزیز جان خود بدانیم.

دولت اسماعیل زاده در خصوص ایجاد وحدت پیرامون ولایت فقیه با اشاره به جمله ای از شهید سلیمانی گفت: حاج قاسم خطابی دارد به سیاسیون کشور، به عموم مردم، چه به اصلاح طلب ها و چه به اصولگراها که عزیزان من هر رقابتی و هر جدلی با هم دارید اما اگر عمل شما و کلام شما یا مناظره های شما به نحوی تضعیف‌کننده دین و انقلاب باشد بدانید مغضوب رسول الله و شهدای این راه خواهید بود لذا مرزها را تفکیک کنید و اگر می خواهید با هم باشید شرط باهم بودن توافق و بیان صریح حول اصول است.

این مقام سیاسی ادامه داد: یکی از اصولی که ایشان اعتقاد داشت و روی آن بسیار تاکید می کرد این بود که در هر مسئولیتی احترام به مردم و خدمت به مردم را باید اولویت قرار داد و حتماً مردم در اولویت اول باشند و خود را خدمتگزار واقعی توسعه ارزش ها بدانند.

وی ادامه داد که نگاه حاج قاسم عزیز در مسئولیت ها انتخاب افراد پاکدست، معتقد و خدمتگزار بود، خاطر نشان کرد: اعتقاد حقیقی ایشان به جمهوری اسلامی، به اخلاق و ارزشها، مسئولیت در قبال اسلام، مسئولیت در قبال مردم و اعتقاد عملی به ولایت فقیه است که نصیحت های ولی فقیه را باید شنید، با جان و دل به توصیه‌ها و تذکرات او عمل کرد که شرط اساسی مسئولیت در نظام اسلامی اعتقاد حقیقی و عمل به ولایت فقیه است.

فرماندار شهرستان شیروان با اشاره به اوضاع منطقه بعد از شهادت شهید سلیمانی افزود: سردار قاآنی خلا سردار سلیمانی را در بسیاری موارد پر کرده است که این جای امیدواری دارد.

نماینده عالی دولت در شهرستان شیروان تاکید کرد: با عنایت به اینکه سردار سلیمانی اقدامات راهبردی زیادی را در زمان مدیریت خودشان در منطقه انجام دادند که یکی از آن ها تشکیل شبکه منسجمی از نیروهای انقلابی، نیروهای وفادار به کشورشان را در منطقه ایجاد کرد که این بسیار مهم است و همین الان هم فعالیت می کنند.

اسماعیل زاده ادامه داد: حاج قاسم نیرو پروری کرد، قطعا نیروهای زیادی را مثل سردار قاآنی و شاید دیگران که صلاح نباشد اسم آنها برده بشود نکته دیگری ایشان ایجاد کرد جرات بود، به مردم منطقه جرات داد و شاید خیلی فکر نمی کردند که یه روزی بتوانند در مقابل آمریکا و در مقابل دشمنان بایستند.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی شخصیتی شجاع، با ایمان، مسئولیت پذیر و دارای روحیه خطرپذیری بود، اظهار کرد: دو ویژگی برجسته حاج قاسم داشت که یکی پیشقدم بودن در کارهایی که بر زمین مانده یعنی دیگران جرات آن را نداشتند نمی کرده و حرکت بدون تردید و بدون توقف ایشان بوده که بدون شک و تردید کار را انجام می دادند.

 اسماعیل زاده شهادت حاج قاسم را باعث دمیدن روح تازه‌ای به جبهه مقاومت دانست و گفت: ایشان بودن که غائله داعش را در منطقه به پایان رساند و متوقف کرد، انشالله بتونیم از سربازان ولی امر باشیم پیرو راه شهید سلیمانی و سایر سرداران خادم به نظام جمهوری اسلامی و انقلاب عزیزمان باشیم.

انتهای پیام/حق بین

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک