شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۶۴۰۷۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۰/۰۹ - ساعت ۱۴:۱
امام جمعه شیروان؛

ارزش قیام ۹ دی به اندازه ۲۲ بهمن است

امام جمعه شیروان گفت: پس از بهمن 57، دی ماه نیز یادآور خاطرات بزرگی در ذهن مردم ما شد، اگر مردم در سال ۵۷ انقلاب را شکل دادند از سال ۸۸ به بعد اتفاقاتی افتاد که این مردم میخ انقلاب را محکم و دشمن را نابود کردند.
ارزش قیام ۹ دی به اندازه  ۲۲ بهمن است,

به گزارش عصر اترک از شیروان حجت الاسلام و المسلمین حسین تکمیلی در خطبه های عبادی سیاسی نماز آدینه با اشاره به یاد مرگ و کسانی که به یاد خدا و معاد و روز قیامت هستند، گفت: مومن آخرت گرا کسی است که  پیشاپیش خود به یاد مرگ است لذا آینده انسان مرگ است پس دنیای خودمان را خوب هزینه و مصرف کنیم چون هر طور مصرف کردیم برداشت ما در آنجا خواهد بود.

وی یکی از ویژگی های تربیت فرزندان را ویژگی آخرت گرایی دانست و گفت: در درون خانه باید آخرت برای فرزندان ترسیم شود و فرزندان بدانند که صحنه پاسخگویی هم وجود خواهد داشت.

امام جمعه شیروان گفت: انقلاب اسلامی ویژگی هایی دارد که یکی از ویژگی های آن علمی است که برافراشته است.

حجت الاسلام تکمیلی افزود: اگر انقلاب قوت پیدا کرده است و از یک کشور مستعمره به یک کشور صاحب عزت تبدیل شده یکی از دلایلش این است که مردم و رهبرانش قیام لله کردند.

خطیب نماز جمعه شیروان خاطرنشان کرد: در فتنه داعش مدافعین حرم برای چه رفتند؟ برای الله بود، در طول چهل و اندی سال ایام بهمن یادآور مبارزات و قیام لله بود و پیروری ملت و مردم مقابل رژمی فاسد بود.

حجت السلام تکمیلی ادامه داد: بعد از سال ها از بهمن، دیماه هم یادآور خاطرات بزرگی در ذهن مردم ما شد. اگر مردم در سال ۵۷ انقلاب را شکل دادند از سال ۸۸ به بعد اتفاقاتی افتاد که این مردم میخ انقلاب را محکم و دشمن را نابود کردند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان شیروان تصریح کرد: در فتنه بزرگ آمریکایی صهیونیستی در سال ۸۸ که به بهانه انتخابات بود، برای اینکه این ملت را کنار بزنند که در آن ایام بسیاری از خواص هم موضع نگرفتند اما مردم در ۹ دی بصورت گسترده در خیابان ها حاضر شدند و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان زدند.

امام جمعه شیروان با اشاره به اینکه در ۹ دی مردم آمدند و در اوج فتنه ها وفاداری خودشان را نشان دادند، خاطرنشان کرد: البته در سه سال گذشته در ۱۳ دیماه مالک انقلاب سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی را به شهادت رساندند، مردم دوباره آگاهتر شدند.

وی با فرمایشی از مقام معظم رهبری که دشمن از شهید سلیمانی بیشتر می ترسد تا از خود سلیمانی، گفت: شهادت حاج قاسم موجی از بیداری در دنیا ایجاد کرد مردم درخواست انتقام را داشتند و انتقام هایی هم گرفته شد ولی انتقام سخت در راه است و آن اضمحلال آمریکاست.

امام جمعه شیروان یادآور شد: البته در ۹ دی تا ۱۳ دی، عالمی بصیر همچون آیت الله مصباح یزدی که عمار انقلاب بود به رحمت خدا رفت و ما در یک زمان کوتاه مالک و عمار انقلاب را از دست دادیم.

وی افزود: امروز حربه دشمن حربه فتنه گری است و نمی تواند جنگ مستقیم کند. امروز با شبهه افکنی، با دروغ به سراغ ما می آیند. دشمن هم ترور شخص دارد که حاج قاسم را می زند و هم ترور شخصیتی دارد که علامه مصباح یزدی را می زند.

حجت الاسلام تکمیلی گفت: دشمن حربه اقتصادی را بکار برده تا وضعیت نابسامان اقتصادی ایجاد کند همچون در بازار ارز، طلا و خودرو تا مردم را بخاطر مشکلات اقتصادی از نظام خودشان ناامید کنند.

امام جمعه شیروان افزود: در این روزهای اخیر شهدای عزیز گمنام فضای جامعه را عطر آگین کردند، چرا برخی از روزنامه ها سانسور کردند؟مگر اینها مردم نبودند که زیر تابوت شهدا را گرفتند؟ پس شما دروغگویید که به اسم مردم حرف می زنید اما آنجایی که به نفع خودتان باشد.

رییس شورای فرهنگ عمومی در پایان خاطر نشان کرد: الحمدلله پروژه های مسکن و شهرساری خوبی در شیروان در حال اجراست که مردم نمی دانند، در زمینه های فرهنگی، عمرانی و خدماتی و در حاشیه شهر و طرح بازآفرینی شهری در حال اجراست و میلیارها در شهر هزینه شده که پیش از این نبوده است.

وی تصریح کرد: البته در پروژه مسکن ملی شیروان عقب است، یک مقدار هم کم کاری است همت بیشتری شود تا برسیم به پروزه های مسکن ملی تا مردم هم طعم خدمت را بچشند.

انتهای پیام/حق بین

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک