جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۳۶۰۵
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۹/۱۵ - ساعت ۱۲:۹
استاندار خراسان شمالی اعلام کرد:

انتقال پساب به پتروشیمی خراسان به انتخاب پیمانکار رسید

استاندار خراسان شمالی گفت: سرانجام اجرای طرح انتقال پساب از تصفیه خانه فاضلاب بجنورد به مجتمع صنعتی پتروشیمی خراسان به مرحله انتخاب پیمانکار رسید.
انتقال پساب به پتروشیمی خراسان به انتخاب پیمانکار رسید,

محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی در گفت و گو با عصراترک اظهار کرد: طی آخرین پیگیری که روز گذشته در گفت و گو با مدیرعامل پتروشیمی خراسان انجام دادم، گفته شد که مطالعات اجرای طرح انتقال پساب از تصفیه خانه فاضلاب بجنورد به مجتمع صنعتی پتروشیمی خراسان به پایان رسیده است.

حسین نژاد گفت: مدیرعامل مجتمع پتروشمی خراسان اعلام کرد که بازگشایی پاکت ها برای انتخاب پیمانکار به منظور اجرای عملیات انتقال پساب انجام شده است.

وی در ادامه ابراز امیدوار کرد: طی 15 روز آینده عملیات اجرایی این طرح کلید بخورد و به طور رسمی آغاز شود.

استاندار خراسان شمالی همچنین خاطرنشان کرد: در راستای اجرای این طرح پتروشیمی خراسان باید یک تصفیه خانه پساب در داخل این مجتمع را نیز احداث و ایجاد کند.

وی تصریح کرد: اجرای طرح انتقال پساب از تصفیه خانه فاضلاب بجنورد به این مجتمع صنعتی باید طی مهلت مقرر اجرایی شود، در غیر این صورت، برخورد لازم را نسبت به این مجتمع صنعتی در دستور کار قرار خواهیم داد.

حسین نژاد در بخش دیگری از سخن خود درباره اجرای مرحله دوم از سرمایه گذاری توسعه ای در این مجتمع صنعتی نیز اظهار کرد: آماده سازی شرایط لازم برای اجرایی شدن طرح توسعه ای این مجتمع از جمله در زمینه تامین خوراک گاز آن در دست پیگیری است.

وی یادآور شد: طی دیداری که با رییس جمهور نیز داشته ام، خواستار شدم که برای تحقق اجرای طرح توسعه ای در این مجتمع صنعتی، سهامداران این مجتمع از جمله شستا را به انجام همکاری مکلف کند.

استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: با اجرایی شدن طرح توسعه ای این مجتمع صنعتی برای یک هزار تا دو هزار نفر فرصت اشتغال ایجاد می شود.

انتهای پیام/قهرمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک