پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۶۳۴۴۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ساعت ۱۲:۱۸
فرماندار اسفراین اعلام کرد:

راه و پساب، دو مسئله مهم در قرارگاه محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی

فرماندار اسفراین گفت: بهسازی راه ها و ساماندهی پساب دو اولویت مهم در قرارگاه محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی شهرستان است.
راه و پساب، دو مسئله مهم در قرارگاه محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی ,

به گزارش پایگاه خبری عصر اترک از اسفراین، مسلم نوری در جلسه قرارگاه محرومیت زدایی شهرستان اسفراین گفت: خدمات و اقدامات سپاه در مناطق محروم كشور در راستای كمك به دولت برای رفع محرومیت زدایی و توسعه بیشتر كشور است.

فرماندار اسفراین با اشاره به نقش گروه های جهادی در خدمت رسانی به محرومان و محرومیت زدایی در جامعه، بر لزوم هم افزایی، تعامل و همکاری هر چه بیشتر دستگاه های متولی با این گروه ها در جهت ارتقاء ظرفیت ها تاکید کرد.

وی ادامه داد: دستگاه های اجرایی، پروژه های پیشنهادی در سطح شهرستان را با اولویت قرارگاه بسیج سازندگی و محرومیت زدایی و گروه های جهادی به مرحله اجرا درآورند. 

وی دو مسئله ساماندهی پساب و بهسازی محور گراتی  را از مهمترین اولویت قرارگاه سازندگی محرومیت زدایی شهرستان عنوان کرد و افزود: البته ایجاد اشتغال پایدار به منظور توسعه شهرستان نیز از اهداف این قرارگاه می باشد.


انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک