چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۳۴۴۴
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ساعت ۱۰:۲۵
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اعلام کرد:

افزایش ۴۰ درصدی تردد در محورهای خراسان شمالی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی از افزایش ۴۰ درصدی وسایل نقلیه در محورهای خراسان شمالی در ۸ ماه گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.
افزایش ۴۰ درصدی تردد در محورهای خراسان شمالی,

به گزارش گروه دریافت خبر عصراترک، محمد مشتری گفت: طی این مدت بیش از ۶ میلیون و ۸۱۸ وسیله نقلیه وارد و بیش از ۶ میلیون و ۸۴۰ هزار وسیله نقلیه از استان خارج شدند که در مقایسه با سال گذشته به ترتیب ۳۹.۳۴ درصد و ۴۰.۴۳ درصد افزایش را نشان می دهد.

 وی محور چمن بید – جنگل گلستان (چشمه خان) و بالعكس را دارای بيشترين تردد در این بازه زمانی عنوان کرد و افزود: محور صفی آباد – گراتی و بالعکس ( بر اساس نسبت ترافیک به ظرفیت محور) كم تردد ترين محور را به خود اختصاص داده است.

 مشتری اظهارکرد: همچنین محور گرمه – میامی ( گرمه ) و بالعکس دارای بيشترين سهم تردد وسايل نقليه سنگين و محور آشخانه – چمن بید ( آشخانه ) دارای بيشترين سرعت متوسط تردد در این مدت است.

 وی محور گرمه – چمن بید را دارای بيشترين درصد تخلف سرعت غيرمجاز دانست و ادامه داد: بیشترین درصد تخلف فاصله غيرمجاز در محور چمن بید – جنگل گلستان (چشمه خان) و بالعکس به ثبت رسید.

 مشتری همچنین ساعت اوج تردد در ماه گذشته را ساعت ۲۰ الی ۲۲ ذکر کرد و گفت: تردد وسایل نقلیه در جاده های خراسان شمالی توسط ۵۱ دستگاه تردد شمار ثبت می شود همچنین ۲۵ دوربین نظارت تصویری و ۳۰ سامانه ثبت تخلف در محورهای استان فعال است.

 

انتهای پیام/ رحمانی 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک