پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۶۳۱۹۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۹/۰۱ - ساعت ۱۵:۰
فرمانده سپاه حضرت جواد الائمه (ع):

دشمنان به دنبال نابودی ایران قوی هستند

سردار فرجی با بیان اینک که دشمنان به دنبال ایجاد رفاه و آرامش برای ملت ایران نیستند، گفت: دشمن به دنبال براندازی سپس ایجاد جنگ داخلی و بعد هم تجزیه ایران و نابودی ایران قوی است.
دشمنان به دنبال نابودی ایران قوی هستند,

به گزارش خبرنگار عصر اترک از مانه و سملقان صبح امروز یادواره شهدای مدافع امنیت با حضور سردار فرجی فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه علیه السلام استان خراسان شمالی ، فرماندار شهرستان و فرماندهان نظامی و انتظامی شهرستان وائمه جمعه شیعه و اهل سنت و برخی دیگر از مسئولین و حضور باشکوه مردم برگزار شد.

 فرمانده سپاه حضرت جواد الائمه استان خراسان شمالی در این یادواره گفت: در حوادث اخیر ۲۰ شهید  تقدیم انقلاب کردیم.شهدای عزیز ما در مسیر حق قرار گرفتند و جان خود را در راه قرآن اهدا کردند.

وی تصریح کرد: امروز استکبار جهانی به بهانه ای عوام پسند می خواهد جوانان و نوجوانان را به انحراف بکشد و در بستر فضای مجازی به اعتقادات، افکار و اندیشه های جوانان ما حمله می کند.

وی با بیان اینکه دشمنان در فضای مجازی موضوعات اقتصادی، فرهنگی و سیاسی را در ذهن جوان و نوجوان ما نادرست جلوه می دهند، گفت: اینان با ادعای آزادی در بین جوانان، آنان را فریب دادند .

سردار فرجی با اشاره به اینکه اجازه نمی‌دهیم کسی صدمه ای به نظام و انقلاب بزند، اظهارکرد: دشمنان نمی‌توانند پیشرفت ایران را ببینند و دست به تفرقه اندازی بین مردم می زنند.

وی تصریح کرد: دشمن به دنبال ضعیف کردن ایران قوی است و مردم و جوانان ما باید بصیرت و آگاهی داشته باشند.

سردار فرجی با بیان اینک که دشمنان به دنبال ایجاد رفاه و آرامش برای ملت ایران نیستند، تاکید کرد: دشمن به دنبال براندازی سپس ایجاد جنگ داخلی و بعد هم تجزیه ایران و نابودی ایران قوی است.

سردار فرجی افزود: ما به دنبال این هستیم جوانان ما در مسیر حق قرار بگیرد و رشد کند و دوست نداریم جوانان ما در مسیر استکبار قرار بگیرند،ما خدمتگذار شما جوانان و مردم عزیز هستیم.این لباس لباس نوکری مردم است.

انتهای پیام/صدیقی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک