پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۶۳۱۹۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۹/۰۱ - ساعت ۱۳:۳۲
دبیر قرارگاه بسیج سازندگی در سپاه اسفراین خبرداد:

ارائه تسهیلات ۱۵۰ میلیون تومانی بسیج در اسفراین

دبیر قرارگاه بسیج سازندگی در سپاه اسفراین از ارائه تسهیلات اقتصاد مقاومتی و مشاغل خانگی تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان قرض الحسنه ۴ درصد در قالب ۳۲ عنوان شغلی در این شهرستان خبر داد.
ارائه تسهیلات ۱۵۰ میلیون تومانی بسیج در اسفراین,

 مجتبی مداحی، دبیر قرارگاه بسیج سازندگی در سپاه اسفراین در گفتگو با پایگاه خبری عصر اترک از اسفراین ؛ گفت: اقدامات بسیج سازندگی سپاه در دو قالب قرارگاه محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی صورت می گیرد.

مداحی از ارائه تسهیلات ۴ درصدی تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان در قالب ۳۲ عنوان شغلی خبر داد و افزود: این تسهیلات برای حمایت از مشاغل خانگی، راه اندازی کارگاه های مختلف خیاطی و صنایع دستی، کمک به بهسازی زیرساخت های مرتبط با تولید در روستاها و مناطق محروم و برگزاری نمایشگاه های مختلف صنایع دستی و تولیدات خانگی اعضای صندوق قرض الحسنه مشاغل خانگی است.

وی با اشاره به برخی از اقدامات محرومیت زدایی قرارگاه بسیج سازندگی اسفراین از شاخص ترین برنامه های این قرارگاه در حوزه آب، کمک به آبرسانی آب شرب به ۱۰۰ روستا، کمک به تامین آب کشاورزی با بهره وری آب سیل جهت امور کشاورزی شهرستان، تهیه مخازن آب شرب ۲۰ هزار  لیتری برای روستاهای محروم، احداث آب بند ها با هدف افزایش میزان ذخایر آب زیرزمینی و تامین تجهیزات مورد نیاز در حوزه آب شرب و کشاورزی روستاها و مناطق محروم برشمرد.

دبیر قرارگاه سازندگی شهرستان اسفراین همچنین از امضای تفاهم نامه با بهزیستی و کمیته امداد جهت احداث منازل مسکونی خبر داد.

وی توزیع بسته‌های حمایتی بین نیازمندان به تعداد ۵ هزار بسته، توزیع لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند ۱۰۰ بسته، انجام فعالیت های تعمیر و نگهداری (ایزوگام، تاسیسات آب و گاز) برای منازل نیازمندان، کمک به احداث سرویس بهداشتی و حمام منازل نیازمندان ۵۰ مورد، اعزام گروههای جهادی به مناطق عشایری_روستایی و آسیب دیده تحت عنوان گروه های جهادی راهسازی، قرارگاه آب، جامعه پزشکی، اصناف ، دانشجویی، محلات ،تعمیر و تجهیز لوازم و وسایل روستاییان به صورت رایگان در ۴۰ روستا و کمک به احداث راه های آسفالتی بین روستایی را از دیگر اقدامات بسیج سازندگی در اسفراین بیان کرد.

 

انتهای پیام/ رضازاده

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک