شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۳۱۶۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۸/۳۰ - ساعت ۱۵:۲۶

نخستین جلسه هم اندیشی با کارآفرینان و فعالان کسب و کار شهرستان اسفراین برگزار شد

در هفته کارآفرینی نخستین نشست هم اندیشی با کارآفرینان و فعالان کسب و کار به ریاست فرماندار اسفراین و با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و جمعی از کارآفرینان شهرستان برگزار شد.
نخستین جلسه هم اندیشی با کارآفرینان و فعالان کسب و کار شهرستان اسفراین برگزار شد ,

به گزارش پایگاه خبری عصر اترک از اسفراین، مسلم نوری در این جلسه فراهم کردن زیرساخت ها برای ارایه خدمات به افراد کارآفرین را ضروری خواند و افزود: ایجاد فرصت تبادل تجربه بین کارآفرینان بستر مناسبی برای اشتغالزایی در جامعه فراهم می کند. 

فرماندار اسفراین با طرح برخی از مشکلات پیش روی کارآفرینان گفت: توسعه کارآفرینی و تولید در چارچوب و فرایند قانونی صورت می گیرد . 

وی خاطرنشان کرد: کارآفرینی به عنوان یک ضرورت همواره مورد توجه بوده که در سند توسعه آمایش سرزمین اولویت های آن شناسایی و احصاء شده است که لازم است براساس آن از فعالین کسب و کار حمایت شود. 

فرماندار اسفراین تصریح کرد: در توسعه کارآفرینی گاهی نیاز به پیگیری توسط تولید کننده دارد و گاهی توسعه آن در  فرایندهای قانونی صورت نمی گیرد . 

وی گفت: البته تلاش شده است در حمایت از کارآفرینان و تولید کنندگان در جلسه کارگروه رفع موانع تولید شهرستان و استان مشکلات آنها پیگیری و بررسی شود. 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان نیز با اشاره به ملزومات توسعه کسب و کار افزود: حمایت از کارآفرینان در زیست بوم کسب و کار، مهارت آموزی و ارائه تسهیلات در پایداری شغل و توسعه کارآفرینی ضروری است. 

اسلام خواه عنوان کرد: جهت پایداری مشاغل، مدیریت چالش ها و بحران ها به منظور پایش و نظارت در وزارت کار تشکیل شده است که بر اشتغال ایجادی به منظور پایداری کسب و کار نظارت می کند. 

در ادامه این نشست چند تن از صاحبان کسب و کار به بیان دیدگاه ها و مسائل کاری خود در حوزه های مختلف پرداختند.
انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک