پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۳۱۲۹
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۸/۲۹ - ساعت ۱۳:۲۷
گزارش تصویری

برگزاری جشن تولد ۴۳ سالگی بسیج در شهرآشخانه

با همت بسیج دانش آموزی شهرستان مانه وسملقان، جشن تولد 43 سالگی بسیج در شهرآشخانه در مدرسه نجابت بابرگزاری جشنواره کیک های خانگی برگزار شد.
برگزاری جشن تولد 43 سالگی بسیج در شهرآشخانه ,

به گزارش خبرنگار عصر اترک از مانه و سملقان،  هفته بسیج، بزرگ داشت جان فشانی‌هایی است که برای سربلندی این سرزمین صورت گرفته است. بسیج، فهم درست اتحاد، اراده و اخلاص مسلمانان است که با ظهور اسلام تولد یافته و در ملت‌های مسلمان رشد کرده است. هوشمندی حضرت امام خمینی (ره) و عدالت خواهی میلیون‌ها انسان با ایمان، تنها، تبلور دوباره بسیج در عصر حاضر بود.

سازمان بسیج یکی از نیرو‌های پنجگانه سپاه پاسداران به شمار می‌رود که گردآوری، مدیریت و سازماندهی نیرو‌های داوطلب مردمی را در راستای اهداف سازمانی، بر عهده دارد. این نیرو که با نام‌های سازمان بَسیج مستضعفین یا نیروی مقاومت بسیج هم شناخته می‌شود در ۵ آذر ۱۳۵۸ به فرمان روح الله خمینی (ره) تشکیل شد و پس از تصویب مجلس شورای اسلامی در دی ۱۳۵۹ قانوناً رسمیت پیدا کرد و به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تعلق گرفت.

امروز در شهرستان مانه وسملقان دانش آموزان با پخت کیک خانگی به پیشواز جشن تولد 43 سالگی بسیج رفتند و با کمک و همت حوزه  بسیج دانش آموزی حضرت زینب (س) شهرستان مانه وسملقان جشنواره کیک خانگی  را در مدرسه دخترانه نجابت شهر آشخانه راه انداختند و این روز مبارک را جشن گرفتند.

انتهای پیام/صدیقی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک