پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۳۱۲۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۸/۲۹ - ساعت ۱۲:۵۹
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گفت:

اجرای ۱۸۴ برنامه در هفته بسیج در مانه وسملقان/ اعزام ۱۳۶ گروه جهادی به مناطق محروم

اسماعیل محمد نیا گفت: طی هفته بسیج در شهرستان مانه و سملقان بالغ بر ۱۸۴ عنوان برنامه در حوزه فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و ورزشی اجرایی خواهد شد.
اجرای 184 برنامه در هفته بسیج در مانه وسملقان/ اعزام 136 گروه جهادی به مناطق محروم ,

به گزارش خبرنگار عصراترک، اسماعیل محمد نیا، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مانه و سملقان در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج با بیان اینکه شعار امسال بسیج خدمتگذار ملت ایران، است، اظهار داشت: تنها راه مقابله با استکبار، خدمت به مردم در حوزه های مختلف است.

وی ادامه داد: در طول عمر با برکت بسیج که 43 سال از آن می گذرد امروز تحقق این شعار در میدان عمل  برای خدمت به مردم نقش افرینی می کند؛ زیرا بسیج از بطن جامعه و مولود انقلاب است.

محمدنیا افزود: امروز به برکت نظام و ولایت کارهای خوبی انجام شده است که در طول عمر پر برکت انقلاب اسلامی که الان در چله دوم انقلاب و بیانیه گام دوم انقلاب قرار داریم، شاهد حضور مردم در برنامه های ملی و مذهبی هستیم که با این حضور ها پاسخ کوبنده ای به برنامه های شوم دشمنان نظام و انقلاب می دهند.

وی تصریح کرد: برگزاری جشنواره ای در حوزه زنان عشایر، برگزاری مسابقات ورزشی، یادواره شهدای امنیت، یادواره شهدای روستای محمد اباد، دیدار با امام جمعه، پروژه آبرسانی روستای جوزک،  عطرافشانی گلزار شهدا،  رزمایش کمک  مومنانه، رزمایش اقتدار بسیجیان در پنجم آذرماه بخشی از برنامه های محوری این هفته هستند.

محمدنیا بیان کرد: همچنین اعزام۱۳۶  گروه جهادی و جهادگران فاطمی برای انجام امورز عمرانی و فرهنگی در هفته بسیج در دستور کار است.

 

انتهای پیام/صدیقی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک