پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۳۰۷۴
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۸/۲۶ - ساعت ۸:۴۷
مدیر فنی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی خبر داد:

آغاز عملیات اجرایی احداث ۷ خانه بهداشت روستایی در مانه و سملقان

اسماعیلی گفت: هفته آینده کلنگ زنی احداث ۹ پروژه خانه بهداشت روستایی در مانه سملقان انجام و عملیات اجرایی آن ها آغاز خواهد شد تا در آینده نزدیک روند ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به ساکنان دورترین نقاط استان، سرعت بگیرد.
آغاز عملیات اجرایی احداث 7 خانه بهداشت روستایی در مانه و سملقان,

اسماعیلی، مدیر فنی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک اظهار داشت:  هفته آینده کلنگ زنی احداث ۹ پروژه خانه بهداشت روستایی در مانه سملقان انجام و عملیات اجرایی آن ها آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: یک شنبه هفته آینده نیز آئین کلنگ زنی احداث خانه بهداشت روستایی در روستاهای زوعلیای آشخانه، برج زنگانلو، الله قلی، شورسو، کشانک ۲، کوه قلعه و گرماب شهرستان مانه و سملقان برگزار خواهد شد.

اسماعیلی با بیان اینکه احداث این خانه های بهداشت روستایی، هر یک به متراژ بنای ۷۵ متر مربع و از محل اعتبارات محرومیت زدایی خواهد بود، تصریح کرد: برای احداث و تکمیل هر پروژه خانه بهداشت روستایی، هزینه کرد ۷۰۰ میلیون تومانی پیش بینی شده است.

گفتنی است که این کلنگ زنی ها با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی و سایر مسئولان استانی و شهرستانی انجام خواهد شد که تکمیل این پروژه ها می تواند گامی موثر برای ارتقای خدمات ارائه شده در حوزه بهداشت و درمان روستایی شهرستان مانه و سملقان استان خراسان شمالی باشد.

 

انتهای پیام/ رحمانی 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک