جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۳۰۳۹
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۸/۲۳ - ساعت ۲۲:۱۹

اجرای طرح پاک‌سازی نقاط آلوده و جرم خیز شهرستان اسفراین

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از اجرای طرح پاک‌سازی نقاط آلوده و جرم خیز، دستگیری 2 نفر خرده‌فروش مواد مخدر و کشف بیش از 22 کیلوگرم گراس و 560 گرم مواد مخدر سنتی از نوع تریاک خبر داد.
اجرای طرح پاک‌سازی نقاط آلوده و جرم خیز شهرستان اسفراین,

به گزارش پایگاه خبری عصر اترک از اسفراین، سرهنگ محمد روهنا در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای مبارزه همه‌جانبه با پدیده شوم مواد مخدر، برخورد با خرده‌فروشان و جلب رضایت شهروندان، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی طرح پاک‌سازی مناطق آلوده و جرم خیز را پس از هماهنگی با مرجع قضایی در سطح شهرستان به مرحله اجرا درآوردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در راستای اجرای این طرح، 2 خرده‌فروش مواد مخدر شناسایی و در دو عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند، افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقدار 560 گرم مواد مخدر سنتی از نوع تریاک و 22 کیلوگرم سایر مواد مخدر (گراس) کشف شد.

سرهنگ روهنا در پايان با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه فعالیت‌های غیرقانونی و مجرمانه توسط افراد فرصت‌طلب در اسرع وقت از طريق تلفن فوریت‌های پليس 110 اطلاع داده تا نسبت به شناسايي و دستگيري مجرمان و متخلفان اقدام شود.

 انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک