پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۱۹۵۸
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۸/۲۱ - ساعت ۸:۱۱

افتتاح مدرسه ۳ کلاسه در عمارتِ اسفراین

آیین افتتاح آموزشگاه ۳ کلاسه مهر عظام در روستای عمارت بامشارکت گروه عظام، باحضور جمعی از مسئولین استان و شهرستان برگزار شد.
افتتاح مدرسه ۳ کلاسه در عمارتِ اسفراین,

به گزارش پایگاه خبری عصراترک از اسفراین،  فلاح ضمن تقدیر از کارخیر این گروه قطعه سازی و مشارکت در ساخت مدرسه در استان گفت: مدرسه خیرساز سه کلاسه در روستای عمارت اسفراین با هزینه ساخت به میزان ۲۰ میلیارد ریال و مشارکت ۳۰ درصد توسط گروه قطعات خودرو عظام با زیربنای ۲۰۷ متر مربع آموزشی امروز به بهره برداری رسید.

 معاون آموزش و پرورش استان نیز بیان داشت: هم‌افزایی و همراهی مجموعه های مختلف اعم از دولتی و مردمی به ویژه ورود جدی، بی‌وقفه و شبانه‌روزی خیرین عزیز اتفاقات ارزنده و ماندگاری را در حوزه فضاهای آموزشی استان رقم زده است.

 نوری مدیر آموزش و پرورش شهرستان ضمن خوش آمد گویی به مدعوین و تشکر از خیرین مدرسه ساز بخصوص گروه عظام برای مشارکت در ساخت این واحد آموزشی، آمار و دستاوردهای آموزشی شهرستان در زمینه های زیرساختهای آموزشی، کنکوری، علمی، المپیادی و ... عنوان نمود.

وی گفت: مهم ترین ارکان توسعه هر کشور، آموزش و پرورش آن است و پله اول نردبان این فرایند، ساخت مدرسه است لذا اینجانب به نمایندگی از مردم شهرستان و روستای عمارت از تمامی خیرین، دست اندرکاران کمال تشکر و قدردانی را دارم.

انتهای پیام/رضازاده

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک