پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۱۹۲۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۸/۱۹ - ساعت ۱۲:۵۰

رمال میلیاردی در آشخانه دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان از دستگیری یک رمال کلاه‌برداری که با سوءاستفاده از اعتماد و سادگی شهروندان از آنان 20 میلیارد ریال کلاه‌برداری کرده بود در مانه و سملقان خبر داد.
رمال میلیاردی در آشخانه دستگیر شد,

به گزارش گروه دریافت خبر عصراترک از مانه وسملقان سردار سعید مطهری زاده از دستگیری یک رمال کلاه‌برداری که با سوءاستفاده از اعتماد و سادگی شهروندان از آنان 20 میلیارد ریال کلاه‌برداری کرده بود در مانه و سملقان خبر داد وافزود: در پی اعلام شکایت 3 نفر از شهروندان مبنی بر اینکه فردی با ترفند رمالی و فالگیری از آنان مبالغ زیادی را کلاه‌برداری کرده است، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار قرار گرفت.

 

وی با اشاره به اینکه مأموران با بررسی اظهارات شاکیان پرونده موفق شدند محل اختفای متهم را که دریکی از استان‌های غربی کشور بود را شناسایی کنند، افزود: با همکاری پلیس آگاهی استان مربوطه این فرد در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و برای تکمیل پرونده به شهرستان مانه و سملقان منتقل شد.

 

این مقام ارشد انتظامی در استان بابیان اینکه متهم در بازجویی‌های انجام‌شده به کلاه‌برداری از شاکیان پرونده اعتراف کرد، یادآور شد: در بررسی‌های به‌عمل‌آمده مشخص شد که ارزش کلاه‌برداری صورت گرفته توسط این فرد بیش از 20 میلیارد ریال برآورد شده است.

 

سردار مطهری زاده بابیان اینکه درنتیجه متهم بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد، از شهروندان خواست به هیچ‌وجه گول این‌گونه افراد را نخورند و چنانچه با این‌گونه موارد مواجه شدند بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

 انتهای پیام/ صدیقی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک