چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۱۷۸۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۸/۱۵ - ساعت ۱۳:۹

بصیرت افزایی و روشنگری مهم ترین راه مقابله با توطئه دشمنان است

سرهنگ محمدنیا با اشاره به توطئه‌های دشمنان و لزوم ایستادگی در مقابل آن، بصیرت‌افزایی و روشنگری را مهم‌ترین راه مقابله با توطئه‌های دشمنان دانست و گفت: اتحاد و انسجام جامعه اسلامی تمام دسیسه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کند.
بصیرت افزایی و روشنگری مهم ترین راه مقابله با توطئه دشمنان است,

به گزارش خبرنگار عصراترک از مانه وسملقان، سرهنگ محمد نیا  با اشاره به توطئه‌های دشمنان و لزوم ایستادگی در مقابل آن، بصیرت‌افزایی و روشنگری را مهم‌ترین راه مقابله با توطئه‌های دشمنان دانست و گفت: اتحاد و انسجام جامعه اسلامی تمام دسیسه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کند.
 ‏
 ‏وی همچنین دست‌یابی به اهداف تعریف شده را مستلزم  آموزش متناسب با مکتب دین مبین اسلام دانست و اظهار کرد: اگر هرگونه آموزش با برنامه و برنامه ریزی هدف مند و عمیق  صورت پذیرد قطعا شاهد تحول در بخش های مختلف سازمان فنی و حرفه ای  خواهیم بود.
 ‏
در پایان جلسه امیدیان ریاست مرکز اموزش فنی و حرفه ای شهید پاکدل از حضور مربیان بخش دولتی و خصوصی و جناب سرهنگ محمد نیا که دعوت مرکز اموزش فنی و حرفه ای لبیک گفته و تشریف اوردند تشکر ویژه داشتند و فرمودند امید ان داریم نقش مهارت در جامعه پررنگ تر و تاثیر گذار تر از قبل  باشد. 

مرکز اموزش فنی و حرفه ای شهرستان مانه و سملقان در راستای بیانیه گام دوم انقلاب اقدام به برگزاری جلسه  فرهنگی  با هدف ارتقاء سطح بینش مربیان بخش دولتی و خصوصی  و با حضور جناب سرهنگ محمد نیا فرمانده بسیج شهرستان کرد .

انتهای پیام/ صدیقی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک