سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۱۵۷۹
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ساعت ۱۳:۳۱

آتش سوزی گسترده در کارخانه پنبه پاک کنی آشخانه

صبح امروز شنبه،آتش سوزی گسترده ای در کارخانه پنبه پاک کنی شهر آشخانه رخ داده است که بنا به درخواست مسئولین این کارخانه، آتش نشانی بجنورد نیز برای کمک به اطفا حریق به این محل اعزام شده است.
آتش سوزی گسترده در کارخانه پنبه پاک کنی آشخانه,

محمد حسن صحراگرد، رئیس آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بجنورد در گفتگو با خبرنگار عصراترک ازمانه وسملقان گفت: آتش سوزی از ساعت 6 صبح امروز اعلام شده و به محض درخواست کمک از مرکز استان، سه اکیپ کامل بالغ بر 20 نیروی عملیاتی با تجهیزات کامل به محل اعزام کردیم که اکنون ساعت 11 و 13 دقیقه صبح است خوشبختانه آتش مهار شده است و در حال لکه گیری آتش هستیم.

وی گفت: نیروهای زبده آتش نشانی و نیروهای آتش نشانی شهرستان مانه وسملقان و مسئولین در کنار ما بودند و تا این ساعت آتش مهار شده است وکار خوب پیش رفته است و تاکنون که ساعت 11.13دقیقه است تلاش آتش نشانان برای مهار آتش ادامه دارد.

صحراگرد تاکید کرد: علت آتش سوزی و میزان خسارت ها در دست بررسی است  و تا زمانی که پاک سازی نشود و شعله کامل خاموش نشود نمی شود برآورد خسارت کرد.

انتهای پیام/صدیقی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک