جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۶۱۵۱۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۸/۰۵ - ساعت ۱۲:۷
امام جمعه دهستان حصارچه راز و جرگلان:

حادثه تروریستی شاهچراغ شیراز موجب غم و اندوه اهل سنت شد

امام جمعه اهل سنت دهستان حصارچه راز و جرگلان ضمن محکوم نمودن حادثه تروریستی حرم مطهراحمد بن موسی(ع) از سوی داعش گفت: حادثه تروریستی شاهچراغ شیراز موجب غم و اندوه اهل سنت شد.
حادثه تروریستی شاهچراغ شیراز موجب غم و اندوه اهل سنت شد,

محمد آخوند پروانه، امام جمعه اهل سنت دهستان حصارچه راز و جرگلان در گفتگو با خبرنگار عصراترک، اظهارداشت: اقدام ناشایست و حمله افراد شرور و تکفیری به این عزیزان به شدت دل هر مسلمانی را آزار می دهد لذا ما روحانیون اهل سنت، این اقدام را به شدت محکوم می کنیم.

وی افزود: شهادت و زخمی شدن این عزیزان را خدمت مقام معظم رهبری و خانواده های محترمشان تبریک و تسلیت عرض نموده و به سران تکفیری اعلام می داریم اینجا ایران اسلامی ، سرزمین وحدت و برادری و اتحاد و یکپارچگی و عزت و رشادت و شهادت طلبی است.

روحانی شاخص اهل سنت استان بیان داشته است: اینجانب ضمن محکوم کردن این توطئه خائنانه و خبیث آن را نشانه گمراهی و ضلالت آشکار مسبب یا مسببان آن می دانم که احتمال دارد به منظور ایجاد بلوا و فتنه مذهبی بین پیروان مذاهب از سوی دشمنان اسلام و ملت شریف ایران طراحی شده باشد.

آخوند پروانه تصریح کرد: در فقه اهل سنت، خون و خونریزی در هیچ شرایطی جایز نیست و تعرض به حریم مطهر و اماکن زیارتی و جسارت و درگیری با زائران بویژه زنان و کودکان از هر نظر و دیدگاهی محکوم است.

انتهای پیام/بهنام وحیدی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک