پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۶۱۴۷۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۸/۰۴ - ساعت ۱۲:۱

کاهش ۵۹ درصدی وقوع سرقت‌ها در رازوجرگلان

فرمانده انتظامی شهرستان رازوجرگلان از کاهش 59 درصدی وقوع سرقت‌ها در مهرماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.
کاهش 59 درصدی وقوع سرقت‌ها در رازوجرگلان,

به گزارش گروه دریافت خبر عصراترک، سرهنگ علی طاهری، فرمانده انتظامی شهرستان رازوجرگلان اظهارکرد: با تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان، افزایش گشت‌های سطح حوزه، بالا بردن سطح آگاهی شهروندان و اقدامات پیشگیرانه عوامل انتظامی در مهرماه سال جاری شاهد کاهش ۵۹ درصدی وقوع سرقت‌ها نسبت به مشابه سال قبل در سطح شهرستان بودیم.

وی با اشاره به اینکه در مقایسه وقوع سرقت‌های مهرماه و شهریور سال جاری نیز شاهد کاهش ۵۰ درصدی وقوع سرقت‌ها هستیم، گفت: برخورد با جرائم مستلزم همکاری و مشارکت مردم و همه ارگان‌ها با پلیس است و در این راستا باید بر جنبه پیشگیری و آموزشی آن نیز تأکید و توجه شود.

فرمانده انتظامی شهرستان رازوجرگلان در پایان بابیان اینکه باید با برخورد قاطع با سارقان و تشدید اقدامات پیشگیرانه به ویژه در محله‌های جرم خیز، محیط را برای فعالیت‌های مجرمانه آن‌ها ناامن کنیم از شهروندان خواست با رعایت قانون و مقررات، نکات ایمنی محافظت از اموال خود (خودرو، موتورسیکلت، منزل، مغازه و...) عرصه را برای مجرمان و سارقان تنگ کنند تا شاهد کاهش وقوع جرائم و سرقت در سطح جامعه و به خصوص شهرستان باشیم. 

 

انتهای پیام/ رحمانی 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک