سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۱۴۶۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۸/۰۴ - ساعت ۱۱:۲
شهردار بجنورد خبر داد:

آغاز کاشت ۴۰۰ هزار گل فصلی در خیابانهای بجنورد

شهردار بجنورد گفت: همزمان با فرارسیدن فصل پائیز ، شهرداری  بجنورد جهت زیبا سازی ،طراوت فضاهای شهری و ارتقای سطح سلامت روحی شهروندان، کاشت بیش از ۴۰۰ هزار گل فصلی را در خیابانها ، میادین ، پارکها و معابر سطح شهر آغاز کرده است.
آغاز کاشت ۴۰۰ هزار گل فصلی در خیابانهای بجنورد,

جواد حمیدی، شهردار بجنورد در گفتگو با خبرنگار عصراترک، با اعلام این خبر اظهارکرد: انواع گل های پائیزی با ترکیب رنگ های متنوع و زیبا شامل انواع نشای بنفشه، مینا، میمونی، کرئوپسیس و مارگریت ،کلم زینتی ، داودی و.. در بوستان ها ، معابر و فضاهای سبز شهری کاشت می شود .

وی همچنین برای استفاده شهروندان از فضای پاییزی و لذت قدم‌زدن در برگ‌های زرد درختان در فصل پاییز، دستور عدم جمع‌آوری برگ‌های زرد درختان در پارکها و بعضی خیابان شهر صادر کرد تا مکانی برای پیاده‌روی شهروندان در فصل پاییز شود .

شهردار اظهارداشت: شهر بجنورد به‌ واسطه وجود هزاران درخت و بالا بودن سرانه فضای سبز، این روزها همزمان با فصل پاییز شاهد ریزش برگ درختان بوده که تصویر زیبایی را در این شهر بخشیده است، لذا شهرداری با نصب بنر عدم جمع آوری برگ زرد درختان ، شهروندان را برای استفاده از پاییز و راه رفتن بر روی برگ درختان دعوت‌ می کند.

انتهای پیام/گ

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک