سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس دیدنی ها | کد خبر: ۲۸۵۹۹۸۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ساعت ۱۶:۴۰
امام جمعه شهرآشخانه:

وحدت و اتحاد شیعه و سنی اجازه نفوذ دشمنان را نخواهد داد

حجت الاسلام شریعتی نژاد با اشاره به اینکه وحدت، رمز موفقیت بین مسلمانان است، گفت: ما امروز با وحدت بین شیعه و سنی اجازه نخواهیم داد که دشمن در بین ما نفوذ کند و این اتحاد را تحت تاثیر قرار دهد.

به گزارش خبرنگارعصراترک از مانه وسملقان، حجت السلام و المسلمین شریعتی نژاد، امام جمعه شهرآشخانه در همایش گرامی داشت هفته وحدت در روستای قزلر قلعه بالا اظهار داشت: پیامبر اکرم (ص) هنگامی که متولد شد سه اتفاق بزرگ در جهان رخ داد، که تمامی آنها پیام هایی برای مسلمانان در عصر امروز است.

وی ادامه داد: شکستن طاق کسرا به این معنا بود که باید همه ظالمان عالم تحت سیطره اسلام قرار بگیرند، خشک شدن دریاچه ساوه نشان از پایان خرافات و خاموش شدن آتشکده فارس به معنای اتمام اتش پرستی بوده است.

حجت الاسلام شریعتی نژاد تاکید کرد: وحدت امروز رمز موفقیت بین مسلمانان است و ما باید از نکات مشترک  که رسول گرامی اسلام گذاشته استفاده و در جهت تقویت آن تلاش کنیم.

امام جمعه آشخانه گفت: قران معجزه رسول خداست و باید با تمام وجود از درس های قران استفاده کنیم تا اینکه امروز من و شما دوبرادر شیعه وسنی در دنیا حاکم باشیم .

وی تصریح کرد: ما امروز در کنارهم باهم جمع شدیم تا به دنیا بگویم ما با وحدت و اتحادمان  نمیگذاریم دشمنان به ما نفوذ کنند و ما را به جان هم بیاندازند  و وحدت ما راخراب کنند.

 

انتهای پیام/صدیقی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک