پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۵۹۹۳۰
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۷/۱۶ - ساعت ۱۰:۴۶
جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی خبر داد:

آبرسانی به ۴۷ روستای خراسان شمالی در هفته وحدت کلنگ زنی می شود / افتتاح سه مدرسه در رازو جرگلان

مجتبی قاینی با اشاره به اینکه به مناسبت هفته وحدت سه مدرسه در روستاهای رازو جرگلان به بهره برداری می رسد، گفت: همچنین صبح روز یک شنبه همزمان با آغاز هفته وحدت، آبرسانی به 47 روستای دهستان شیرین کلنگ زنی می شود.
 آبرسانی به 47 روستای خراسان شمالی در هفته وحدت کلنگ زنی می شود / افتتاح سه مدرسه در رازو جرگلان ,

مجتبی قاینی، جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک اظهار داشت: در حال حاضر در چهار دهستان مشغول به اجرای فعالیت های عمرانی و محرومیت زدایی هستیم که شامل 80 روستا با جمعیتی حدود 40 هزار نفر می شود.

وی ادامه داد: در قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان طی سه سال 144 پروژه مختلف اجرایی شده که شامل تامین آب شرب و کشاورزی، احداث مساجد، مدارس، جاده سازی و ایجاد ایستگاه ها گیرنده دیجیتال بوده است.

قاینی با بیان اینکه سال گذشته 18 پروژه آب شرب با همکاری خیران، به پایان رسیده است، گفت: همچنین طی یک قرارداد با خیری 47 روستا آبرسانی خواهد شد که 47 کیلومتر لوله توسط خیر تحویل و با تامین اعتبار از سمت سپاه و مردم پروژه اجرایی می شود.

وی ادامه داد:  چهار میلیارد و 800 میلیون تومان هزینه خرید لوله توسط خیر تامین شده و مابقی اعتبار مورد نیاز برای پروژه توسط سپاه تامین می شود.

این مقام مسئول گفت: همچنین پروژه آبرسانی به 47 روستای دیگر نیز توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه جوادالائمه (ع) انجام خواهد شد که اعتبار پیش بینی شده برای اجرای این طرح نیز هفت میلیارد تومان است که تاکنون تامین اعتبار نشده است.

قاینی با اشاره به اینکه به مناسبت هفته وحدت، سه مدرسه در روستاهای سوخسو هاشم، پرسه سو و تکله قوز افتتاح می شود، خاطرنشان کرد: یک مدرسه دیگر نیز در روستای شاتوت با 70 درصد پیشرفت فیزیکی در دست ساخت است و مدرسه دیگری در روستای کالشور با 50 درصد پیشرفت فیزیکی است که هر دو مدرسه تا پایان پاییز به بهره برداری خواهند رسید.

 

انتهای پیام/ رحمانی 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک