چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۵۹۵۴۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۷/۰۲ - ساعت ۱۲:۶

نائب قهرمانی فوتسال دانش آموزی خراسان شمالی در مسابقات کشوری

 تیم فوتسال بسیج دانش‌آموزی خراسان شمالی در چهارمین دوره مسابقات جام شهدای دانش آموز، توانست در جایگاه نائب قهرمانی این دور از مسابقات قرار بگیرد.
نائب قهرمانی فوتسال دانش آموزی خراسان شمالی در مسابقات کشوری,

رسول افضل جو، مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک گفت : چهارمین دوره مسابقات جام شهدای دانش آموز از ۲۷شهریور تا اول مهر ۱۴۰۱ به میزبانی تهران با حضور ۳۱ استان برگزار شد.

وی افزود: خراسان شمالی با بازی بسیار حرفه ای در ۶ دیدار انجام شده به مقام نایب قهرمانی این دوره از مسابقات دست یافت

افضل جو با بیان اینکه این دوره ازمسابقات در سطح بالایی برگزار شد و اکثر تیم ها از بازیکنان حرفه ای بهره مند بودند، گفت: سازمان بسیج دانش آموزی کشور و معاونت تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش این دور از مسابقات را برگزار کردند.

وی ضمن قدر دانی از سپاه حضرت جوادالائمه (ع) و اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان شمالی برای پشتیبانی و حمایت از تیم دانش آموزی خراسان شمالی اظهارکرد: تلاش های مربی و سرپرست تیم  و همه بازیکنان تیم فوتسال بسیج دانش آموزی استان ستودنی بود که در آینده ای نزدیک ،طی مراسمی از تیم فوتسال بسیج دانش آموزی خراسان شمالی تقدیر می کنیم.

به گزارش عصر اترک، هاشم خاکشور، مربی تیم بوده و حامد عصبی  نیز سرپرستی تیم خراسان شمالی را برعهده داشت.

همچنین علیرضا ولی،محمدحسین پور ،جواد شاکری ،ایلیا صداقت،حسین الیاس،مهدی زارعی،سجاد ستاری،امیرمحمد عطاردی،احمد رضا بلبلی ،مهدی پهلوانلو،امیرعمادی و امین مهدی زاده اعضای تیم فوتسال دانش آموزی استان در این دور از مسابقات بودند.

انتهای پیام/گ

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک