چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۵۹۵۳۸
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۷/۰۲ - ساعت ۱۰:۴۸

اتصال یک هزار و ۹۴۳ نفر از خانوارهای روستایی خراسان‌شمالی به شبکه ملی اطلاعات

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان شمالی از ارتقا تکنولوژی سایت تلفن همراه جهت پوشش اهالی روستاهای دهگاه و نرگسلو سفلی از توابع بخش مرکزی شهرستان بجنورد در قالب 588 خانوار و جمعیت یک هزار و ۹۴۳ نفری از اینترنت پرسرعت خبر داد.
اتصال یک هزار و ۹۴۳ نفر از خانوارهای روستایی خراسان‌شمالی به شبکه ملی اطلاعات,

به گزارش گروه دریافت خبر عصراترک، سیدعلی مرتضوی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان شمالی از ارتقا تجهیزات مخابراتی روی یک سایت روستایی دیگر استان خراسان شمالی از محل اعتبارات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات طرح(یو.اِس.اُ) خبر داد.

وی اظهارکرد: با ارتقا سایت تلفن همراه روستای دهگاه، اهالی این روستا و روستای نرگسلو سفلی از توابع بخش مرکزی شهرستان بجنورد در قالب ۵۸۸ خانوار با جمعیتی بیش از یک هزار و ۹۴۳ نفر از اینترنت پرسرعت نسل چهارم بهره مند شدند. 

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات  خراسان شمالی گفت: تکمیل پوشش و توسعه ارتباطات روستایی به منظور سهولت در زندگی و کسب و کار روستاییان به خصوص برای دریافت خدمات آموزش مجازی، دولت الکترونیک و بانکداری الکترونیک از اولویت های وزارت ارتباطات برای کاهش شکاف دیجیتال و تحقق عدالت اجتماعی از مسیر عدالت ارتباطی است.

انتهای پیام/ رحمانی 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک