یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۲/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۵۹۴۵۵
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۶/۲۹ - ساعت ۱۰:۵۸
شهردار بجنورد خبر داد:

تداوم نهضت آسفالت در شبهای تاریک بجنورد/ تغییر شبانه چهره خیابان ها

شهردار بجنورد از تداوم عملیات آسفالت معابر شهری در قالب اکیپ های شبانه خبرداد و گفت:طی هفته گذشته معابر خیابان طالقانی ، امام خمینی کارگر، قیام ، فردوسی ، عارف ، باغ مطهری و ….موج تراشی ، لکه گیری وآسفالت شده است.
تداوم نهضت آسفالت در شبهای تاریک بجنورد/ تغییر شبانه چهره خیابان ها,

جواد حمیدی، شهردار بجنورد در گفتگو با خبرنگار عصراترک، اظهارکرد:۱۳ تیم در شهر بجنورد مشغول انجام لکه گیری و آسفالت در معابر مختلف شهر هستند.

وی افزود: بخش زیادی از عملیات آسفالت ریزی  خیابان های شهر شامل تراش، ترمیم و روکش آسفالت به منظور رفاه حال همشهریان وهمچنین جلوگیری از سد معبر، تسهیل در عبور و مرور و سرعت در اجرای پروژه به صورت شبانه اجرا می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: طی شش ماه گذشته بیش از ۱۳۰ هزار مترمربع از معابر شهری آسفالت  و ۱۶۴ هزار متر مربع نیز عملیات عمرانی زیرسازی انجام شده است.


حمیدی با اشاره به اینکه امسال ۱۴۰میلیارد تومان برای آسفالت ۱۳۰هزار متر از معابر هزینه شده است، اظهارداشت : شاید در نظر بسیاری از افراد، آسفالت معابر یک پروژه پیش پا افتاده باشد؛ اما شهرداری در بسیاری از موارد با روند افزایشی قیمت قیر مواجه می‌شود و بیش از بودجه پیش‌بینی شده برای طرح آسفالت معابر و خیابان‌ها هزینه می‌کند تا به مطالبه شهروندی پاسخ دهد.

انتهای پیام/گ

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک