سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس ورزشی | کد خبر: ۲۸۵۹۳۰۵
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۶/۲۲ - ساعت ۲۰:۳۱

واکنش نازنین ملایی به اولین حضور در رویینگ قهرمانی جهان

ملی پوش قایقرانی رویینگ گفت: برای اولین بار در قهرمانی جهان شرکت می کنم و امیدوارم بهتر از المپیک توکیو نتیجه بگیرم.
واکنش نازنین ملایی به اولین حضور در رویینگ قهرمانی جهان,

 نازنین ملایی در مورد اینکه بعد از نتیجه ای که در المپیک توکیو گرفت، انتظارها نسبت به او بالا رفته است و فکر می کند در قهرمانی جهان هم بتواند انتظارات را برآورده کند؟ تاکید کرد: درست است و انتظار از من خیلی بیشتر شده اما برای اولین بار است که در قهرمانی جهان شرکت می کنم. امیدوارم در قهرمانی جهان بهتر از المپیک توکیو نتیجه بگیرم. البته همه چیز به شرایط مسابقه بستگی دارد و از طرفی تمام ورزشکاران در سراسر جهان افت و خیز هایی دارند که طبیعی است و چنین چیزی نیست که یک ورزشکار همیشه در ۱۰۰ درصد آمادگی خود باشد. باید این افت و خیزها باشد تا ورزشکاران بتوانند از زمان هایی که افت دارند برای پیشرفت خود استفاده کنند.

ملی پوش رویینگ ایران در مورد تاثیر تمرین نداشتن در مسافت ۲ هزار متر بر روی عملکردشان در قهرمانی جهان گفت: آقای فرزام سرمربی تیم ملی، تمریناتی را در دستگاه ارگومتر برای ما طراحی کردند تا بتوانیم تمرین نکردن در مسافت ۲ هزار متر را جبران کنیم و امیدوارم زمانی که در مسابقه قهرمانی جهان رقابت می کنیم این کمبود جبران شده بوده باشد.

او در مورد اینکه برگزاری کاپ آسیایی در آستانه مسابقات رویینگ قهرمانی جهان، کمکی به آمادگی آنها کرده است یا خیر، بیان کرد: دلیل اصلی برگزاری کاپ آسیایی ما نبودیم و برای بقیه نفرات و جوانانی که خیلی وقت است در اردو حضور دارند و کلا در مسابقات شرکت نکرده اند، بود. برای ما حکم این را داشت که در خلال تمرینات، رکورد گیری کنیم و اوج آمادگی ما برای قهرمانی جهان است.

ملایی در پاسخ به این پرسش که در کاپ های جهانی حضور پررنگی ندارند و فکر نمی کند نیاز است این حضور بیشتر شود؟ گفت: بله دقیقا همین طور است. کاپ جهانی سطح بندی دارد و حضور در کاپ ها باعث می شود که ورزشکار کم کم خودش را محک بزند و پله پله تغییر سطح بدهدو این خیلی بهتر است تا اینکه در مسابقه سطح بالا شرکت کنیم با حریفانی روبرو شویم که در روحیه ما تاثیربد بگذارد. امیدوارم از سال آینده بیشتر در کاپ های جهانی شرکت کنیم.

انتهای پیام/ ایسنا

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک