یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۵۹۱۳۰
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ساعت ۹:۵۴

شیروان صاحب مجتمع گردشگری اسب دوانی می شود

با حضور وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، مسئولان استانی و شهرستانی کلنگ مجتمع گردشگری، تفریحی و اسب دوانی یزدان پناه در روستای امیرآباد شهرستان شیروان بر زمین زده شد.
شیروان صاحب مجتمع گردشگری اسب دوانی می شود,

به گزارش عصر اترک از شیروان، کلنگ مجتمع گردشگری اسب دوانی یزدان پناه واقع در روستای امیرآباد از توابع بخش مرکزی شهرستان شیروان عصر روز سه شنبه با حضور عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، نائب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس، استاندار خراسان شمالی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی بر زمین زده شد.

این مجتمع در مساحت 8 هکتاری با اشتغالزایی 25 نفر و با سرمایه گذاری 400 میلیارد ریالی و آورده توسط سرمایه گذار تاکنون، 50 میلیارد ریال است.

مجوز 80 راسی پرورش اسب اصیل ترکمن، استفاده از پتانسیل های اسب ترکمن در زیبایی کورس و پرش، مجوز برگزاری دوره های سوارکاری و مدرسه سوارکاری از دیگر ظرفیت های این مجتمع گردشگری شهرستان است.

این طرح گردشگری دارای هزار متر فضای مسقف ساخته شده، هفت هزار متر مانژسوارکاری، 300 متر زیربنای فضای اقامتی، هزار متر زیربنای فضای پذیرایی و کافی شاپ است که مدت زمان اجرای طرح 24 ماه می باشد.

انتهای پیام/حق بین

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک