پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۵۸۸۷۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۶/۰۶ - ساعت ۱۱:۴۲
مدیر حفاظت محیط زیست شهرستان جاجرم خبر داد:

دستگیری ۶ شکارچی در جاجرم

مدیر حفاظت محیط زیست شهرستان جاجرم گفت: ۶ شکارچی متخلف در مناطق دشتی و کوهستانی این شهرستان دستگیر و به مقامات قضایی تحویل شدند.
دستگیری 6 شکارچی در جاجرم,

به گزارش پایگاه خبری جاجرم، احمد صفرزاده گفت: محیط بانان این شهرستان شب گذشته ۲ گروه از شکارچیان که در مناطق کوهستانی استان اقدام به شکار چند راس وحوش کرده بودند، شناسایی و در این رابطه ۲ نفر را دستگیر کردند.

وی افزود: یک گروه از شکارچیان در منطقه کوهستانی گل بینی، اقدام به شکار یک راس کل و یک راس بز کردند که در این زمینه چهار نفر دستگیر و از آنان یک دستگاه موتورسیکلت کشف و ضبط شد.

مدیر حفاظت محیط زیست شهرستان جاجرم گفت: میزان جریمه برای شکار غیرمجاز یک راس کل ۲۵ میلیون تومان و یک راس بز ۷۵ میلیون تومان است. 

وی خاطرنشان کرد: محیط بانان همچنین در حاشیه منطقه میاندشت چهار نفر شکارچی آهو شناسایی کردند که در تعقیب و گریز، ۲ نفر از این متخلفان دستگیر و ۲ نفر متواری شدند.

صفرزاده با بیان اینکه میزان جریمه شکار غیرمجاز آهوی ماده ۷۵ میلیون تومان است افزود: از این شکارچیان هم یک دستگاه موتورسیکلت غیرمجاز و لاشه یک راس آهوی ماده کشف شد.  

مدیر حفاظت محیط زیست شهرستان جاجرم افزود: وضعیت زیست آهوان در میاندشت جاجرم به عنوان طعمه اصلی یوزپلنگ ایرانی دارای اهمیت ویژه ای است از این رو صیانت از جمعیت این گونه وحشی و جلوگیری از شکار آن هم دارای اهمیت فراوان است. 

انتهای پیام

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک