پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۵۸۸۰۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ساعت ۱۱:۴
امام جمعه آشخانه:

صیانت و حفاظت از یادگار ان شهیدان به دوش ماست

امام جمعه آشخانه با بیان اینکه صیانت و حفاظت از یادگاران شهدا بر عهده ماست، گفت: شهدا از ما میخواهندکه این قطار انقلاب اگر نقص و نواقصی دارد برطرف کنیم و بر سرعتش بیافزایم.
صیانت و حفاظت از یادگار ان شهیدان به دوش ماست,

به گزارش خبرنگار عصر اترک از مانه وسملقان صبح امروز به مناسبت هفته دولت فرماندار شهرستان به همراه فرماندهین نظامی وانتظامی و مسئولین ادارت و نهاد ها با امام جمعه شهرستان حجت الاسلام والمسلمین شریعتی نژاد دیدار داشتند.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین شریعتی نژاد امام جمعه آشخانه گفت: در قران روی مرد بودن حساب باز کرده و از کلمه رجال نام برده است، اگر میخواهید درجامعه عنصری موثر باشید باید مرد باشید .

وی تاکید کرد: در قران برای رجال ویژگی هایی بیان کرده است که برای نمونه مردان از چهره هایشان شناخته می شوند و مومنانی هستند که با خدا پیمان بستند وب ر پیمانشان صادق هستند. عده ای بر سرعهد خود جان باخته اند و عده ای منتظر اند.

امام جمعه اشحانه گفت:  عده ای که بر قطار انقلاب سوار شدند، یکجاهایی از قطار انقلاب پیاده شدند و برخی هم همچنان بر اعتقاداتشان هستند و عده ای هم بعدا پیوستندد و همچنان به پیش می روند.

وی تصریح کرد:  در این انقلاب مردان مردی چون شهید لاجوردی، بهشتی رجایی و باهنر شهید شدند و دشمن آنها را از ما گرفت و نگذاشت مردم بیشتر از وجودشان استفاده کنند.

وی در ادامه در خصوص انتظار گفت: در انتظار نباید بی تفاوت و بی حال بود بلکه بایستی نسبت به ارزش های اسلامی و دینی هیچ تبدیلی در ذهن ما رخ ندهد، زروزیور و استعدادمادی ما را از عقایدمان منحرف نکند.


انتهای پیام/صدیقی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک