چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۵۸۸۰۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ساعت ۱۰:۱۳
استاندار خراسان شمالی:

اعتبارات سفر ریاست جمهوری معادل ۱۳ سال بودجه دوره ای استان است/ مشکلات گرمه را با همدلی حل می کنیم

محمدرضا حسین نژاد با اشاره به اعتبارات قابل توجه سفر رییس جمهور به استان، گفت: این اعتبارات معادل سیزده سال بودجه دوره ای استان است که با همدلی و هم افزایی با نمایندگان مجلس و مدیران دستگاه های اجرایی می توانیم مشکلات را حل کنیم.
اعتبارات سفر ریاست جمهوری معادل 13 سال بودجه دوره ای استان است/ مشکلات گرمه را با همدلی حل می کنیم,

به گزارش عصراترک، محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی صبح امروز  همزمان با دومین روز از هفته دولت در گلزار شهدای شهر درق در حضور مردم اظهار کرد: در یک بازه زمانی مشخص تمام مشکلات و مطالبات به حق مردم شهرستان گرمه را با هم افزایی و همدلی مدیران دستگاه های اجرایی حل خواهیم کرد .

حسین نژاد افزود : مطالبات مردم شهرستان گرمه در حوزه های اختلافات مرزی ، راه میامی به گرمه یا جاجرم ، اتمام پروژه های عمرانی ،استفاده بهینه از آب و افزایش بهره وری و کشاورزی مدرن ، ارتقا ادارات شهرستان و موضوعات مختلف اجتماعی و فرهنگی در سرلوحه کار قرار دارد و مورد پیگیری قرار می دهیم .

وی به اعتبارات قابل توجه سفر رییس جمهور به استان اشاره کرد و افزود: این اعتبارات معادل سیزده سال بودجه دوره ای استان است که با همدلی و هم افزایی با نمایندگان مجلس و مدیران دستگاه های اجرایی می توانیم مشکلات را حل کنیم.

در حاشیه حضور استاندار خراسان شمالی در گلزار شهدا تعدادی از اهالی شهرستان به بیان دغدغه های خود پرداختند .

به گزارش عصراترک، امروز با حضور استاندار خراسان شمالی  در شهرستان گرمه ۱۳ طرح با اعتبار ۲۶۰ میلیارد ریال افتتاح و دو طرح با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال کلنگ زنی می شود .

انتهای پیام/گ

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک