جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۵۸۷۲۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۵/۳۰ - ساعت ۱۰:۱۶
مدیر توزیع برق شیروان:

آخرین روستای شیروان در هفته دولت برق دار می شود/۱۰ ردیف برنامه با ۱۰ میلیارد تومان اعتبار در هفته دولت

مدیر توزیع برق شهرستان شیروان گفت: با برق دار شدن روستای 20 خانواره کلاته جعفری از توابع بخش سرحد، دیگر هیچ روستای بی برق در شهرستان نخواهیم داشت.
آخرین روستای شیروان در هفته دولت برق دار می شود/10 ردیف برنامه با 10 میلیارد تومان اعتبار در هفته دولت,

به گزارش عصر اترک از شیروان، میثم ربانی در نشست خبری با اصحاب رسانه با اعلام این خبر اظهار داشت: شیروان با مساحت حدود 4 هزار مترمربع، پنج شهر، سه بخش و 4 شعبه و دارا بودن 72 هزار مشترک، با برق دار شدن روستای کلاته جعفری در بخش سرحد دیگر روستای بی برق نخواهد داشت.

ربانی ادامه داد: از 71 هزار مشترک، 49 هزار و سیصد و چهل و هشت مشترک شهری و 21 هزار و پانصد و سی مشترک روستایی هستند.

وی ادامه داد: در سال گذشته و شش ماهه اول سال جاری شهرستان شیروان کمترین نرخ خاموشی را در سطح استان داشت که نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد خاموشی ها کاهش پیدا کرده است.

مدیر توزیع برق شهرستان شیروان با اشاره به اینکه بیش از 60 هدف به جهت تامین برق پایدار و خدمت رسانی تعریف شد، گفت: در سال 401 نسبت به مدت مشابه سال 400 از لحاظ تعدادی 40 درصد در پروژه ها افزایش داشتیم و از لحاظ ریالی 198 درصد افزایش داشتیم که هم اینک ۱۹۸ میلیارد ریال برای پروژه های جاری از مجموعه داخلی جذب و به بهره برداری رسیده است.

ربانی تصریح کرد: در سال گذشته بهسازی شبکه های روستاهای شهرستان شیروان انجام شد، بیش از 15 روستا در کمتر از 4 ماه در دستور کار قرار گرفت و تمامی پروژه ها بهره برداری شد و امسال بیش از ۲۵ روستا برای بهسازی شبکه در برنامه داریم که 12 روستا هم اینک در حال اقدام هستند.

وی با بیان اینکه خیلی از شهرک های شیروان مثل خیرآباد، قولانلو و شرکانلو برق نداشتند، گفت: با تلاش همکارانم در زمستان سال گذشته برق دار شدند.

ربانی با اشاره به اینکه 4 چاه آب شرب روستاهای کلاته جعفری، بی بهره، سولدی و برج ذوالفقار تامین برق آنها در کمتر از ۲۰ روز کاری اتفاق خواهد افتاد، خاطرنشن کرد: در حد فاصل میدان امام علی و میدان معلم به جهت اشاعه درست مدیریت، چراغ ها را به صورت زیگزاگ خاموش می کردیم، بنا شد در فاز اول حدفاصل میدان امام علی تا میدان کوهنورد در کل اصلاح چراغ های روشنایی با لامپ های ال ای دی ۸۰ وات و با اعتبار 4 میلیارد و سیصد میلیون تومان اتفاق بیفتد که مصرف را بیش از دو برابر کاهش و روشنایی بیش از سه برابر افزایش خواهد یافت.

مدیر توزیع برق شهرستان شیروان با بیان اینکه در هفته دولت ۱۰ ردیف برنامه برای افتتاح با اعتباری نزدیک به ۱۰ میلیارد تومان داریم، یادآور شد: امسال با تعریف یک پروژه با 2 هزار و ششصد مقره سلیکونی در خصوص شبکه های معضل دار شهرستان بیش از ۷۰ درصد شبکه های دارای خطر را اصلاح و بازسازی خواهیم کرد.

ربانی گفت: در چند سال گذشته بیش از ۴۶۰ کیلومتر شبکه سیمی مسی موجود بود که با درایت همکاران تمامی شبکه سیمی مسی در کمتر از ۵ سال جمع آوری شد و استان خراسان شمالی به عنوان استان سبز شناخته شد لذا هیچ گونه سرقتی در شبکه هادی نداریم.

وی در پایان تاکید کرد: بیشترین بدهکاری را ادارات دولتی دارند حقوق و مزایای کارکنان ما از وصول مطالبات است. کمیته امداد، بهزیستی، خانواده شهدا و جانباز یک انشعاب لوازم اندازه گیری تک فاز رایگان داریم که اگر ۵۰ درصد پیک تا غیر پیک مصرف را رعایت کند باقی مصرف هم رایگان است.

انتهای پیام/حق بین

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک