شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۱۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۵۸۷۰۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۵/۲۹ - ساعت ۱۲:۱۷

بازدید جمعی از خبرنگاران شیروان از پروژه بازار روز شهرداری

مدتی است که شهردار شیروان محل کار خود را به پروژه بازار روز سعدی انتقال داده تا از نزدیک پیگیر احداث پروژه و باعث دلگرمی کارکنان پروژه برای ساخت 20 الی 30 روزه آن باشند.
بازدید جمعی از خبرنگاران شیروان از پروژه بازار روز شهرداری,

به گزارش عصر اترک از شیروان، عین اله احمدی، شهردار شیروان در بازدید خبرنگاران عصر اترک، صدا و سیما، روزنامه خراسان و خبرگزاری پانا از پروژه بازار روز سعدی اظهار داشت: پروژه بازار روز سعدی شهر شیروان با هدف انتقال دستفروشان خیابان استقلال و زیباسازی انتهای خیابان سعدی از وضعیت موجود می باشد.

احمدی افزود: این پروزه با اعتباری بالغ بر 58 میلیارد ریال و با ایجاد 146 غرفه در حال ساخت است که زمین آن متعلق به اداره اوقاف می باشد.

شهردار شیروان تصریح کرد: علت انتخاب این زمین برای ساخت پروزه نزدیک بودن به مرکز شهر، نزدیک بودن به ایستگاه روستایی می باشد.

عضو شورای ترافیک شهرستان با بیان اینکه تمام نیاز سنجی های پروژه در آن دیده شده است، گفت: در اطراف بازار روز پارکینگ موتور سیکلت، پارکینگ ماشین های سواری، فضای سازه های ورزشی ایجاد و دکه های قدیمی با قدمت 25 سل به بالا جمع آوری و به صاحبان آنها نیز غرفه داده خواهد شد.

وی ادامه داد: غرفه ها به صورت استیجاری در اختیار دستفروشان قرار خواهد گرفت و به احدی به صورت فروش واگذار نخواهد شد.

انتهای پیام/حق بین

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک