جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۵۸۵۴۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۵/۲۳ - ساعت ۱۱:۲۷

موتورسیکلت قاچاق در جاجرم توقیف شد

با تلاش مأموران پلیس آگاهی جاجرم یک دستگاه موتورسیکلت " CRM 250 cc" قاچاق به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال توقیف شد.
موتورسیکلت قاچاق در جاجرم توقیف شد,

به گزارش پایگاه خبری جاجرم، سرهنگ "رضا قندی" درباره جزئیات این خبر گفت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان با همکاری پلیس امنیت عمومی در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز پس از شناسایی مکان های مورد نظر و اخذ دستور قضایی، یک دستگاه موتورسیکلت " CRM 250 cc" قاچاق را شناسایی کردند.

وی ادامه داد: مأموران پس از بررسی، متوجه شدند که موتورسیکلت مذکور فاقد اسناد و مدارک گمرکی بوده و به صورت قاچاق بارگیری و وارد شهرستان شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان جاجرم ضمن اشاره به توقیف این موتورسیکلت و دستگیری متهم تصریح کرد: برابر اعلام کارشناسان، ارزش این موتورسیکلت یک میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده است.

سرهنگ قندی با بیان اینکه موتورسیکلت قاچاق به پارکینگ منتقل و متهم به مراجع قضائی معرفی شد، از شهروندان خواست در صورت اطلاع از اینگونه موارد که ضربه سنگینی به اقتصاد کشور وارد می کند بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک