شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۵۸۵۴۰
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۵/۲۳ - ساعت ۱۱:۲۴

تجلیل از خبرنگاران جاجرم به مناسبت روز خبرنگار

به مناسبت روز خبرنگار از خبرنگاران شهرستان جاجرم با حضور فرماندار تجلیل شد.
تجلیل از خبرنگاران جاجرم به مناسبت روز خبرنگار,

به گزارش عصراترک از جاجرم، مصطفی حاج زاده فرماندار شهرستان جاجرم در نشست با خبرنگاران که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد گفت: کار کردن در عرصه خبر و مطبوعات بسیار سخت است و رسالت کاری شما خبرنگاران دقت و ظرافت خاص خودش را می طلبد و فعالیت شما در جامعه تاثیر گذار است.

وی افزود: مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان در تعامل با اصحاب رسانه و خبرنگاران کوتاهی نکنند و با استفاده از این ظرفیت مهم کارهای انجام شده توسط دولت را به مردم اطلاع رسانی کنند.

فرماندار جاجرم افزود : فعال شدن همچنین تکثیر خبر ، مطبوعات و  خبرنگاران در بخش های سنخواست و شوقان از ضروریات می باشد که آموزش خبرنگاران در این حوزه بسیار مهم می باشد .

 علی اصغر شکوری رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جاجرم گفت: به راستی خبرنگاران ما همچون امام سجاد علیه السلام و زینب کبری سلام الله علیها روایتگری حقایق را به عهده دارند و جهاد تبیین یکی از مسئولیتهای شما بزرگواران می باشد که به خوبی از عهده آن بر می آئید ایشان بیان داشتند : بی شک حضور شما خبرنگاران در جامعه موجب برکت است و نقش تاثیر گذار شما در جامعه ملموس و آشکار می باشد .

وی افزود: خبرنگاران ما توجه جدی داشته باشند که اطلاع رسانی امری مهم و تاثیر آن بر جامعه غیر قابل انکار می باشد.

در این نشست از سید رسول حسینی و رضا سالاری خبرنگاران صدا و سیمای جاجرم و سنخواست و مهدی تقی زاده مدیر مسئول و خبرنگار پایگاه خبری جاجرم با حضور معاون فرماندار و رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جاجرم تجلیل شد.

انتهای پیام

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک