چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۵۸۴۷۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۵/۲۲ - ساعت ۸:۲۵
سرپرست اداره راه و شهرسازی شیروان خبرداد:

۹۳۶۶ متقاضی نهضت مسکن ملی در شیروان/جانمایی زمین در انتظار مصوبه جهاد

سرپرست اداره راه و شهرسازی شیروان گفت: طبق آمار آنلاین ۹۳۶۶ نفر در شیروان ثبت نام اولیه انجام داده اند که از این میزان ۴۰۸۰ نفر افتتاح حساب شده و از این میزان نیز ۱۳۷۳ متقاضی مبلغ آورده اولیه خود را واریز کرده اند.
۹۳۶۶ متقاضی نهضت مسکن ملی در شیروان/جانمایی زمین در انتظار مصوبه جهاد,

به گزارش عصر اترک از شیروان بلال اکبر پور سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان شیروان در نشست خبری به مناسبت روز خبرنگار با اصحاب رسانه اظهار داشت: از سال ۱۳۸۷ که مسکن مهر در شیروان استارت خورد، ۴ پروژه ۹۶ واحدی در منطقه شهرک آزادگان بین سال های ۹۱ تا ۹۳ تحویل مردم شد.

وی اعلام داشت: پس از آن ۱۵۰۰ واحد نیز در منطقه کوی وحدت شیروان جهت ساخت و تحویل آن به مردم استارت خورد که تا این لحظه ۱۲۳۰ واحد تحویل مالکان شده و الباقی آن طی ۳ تا ۴ ماه آینده تحویل خواهد شد که در حد ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی همچنین اعلام کرد: اعتبار ۲۵ میلیارد تومانی از محل منابع ملی برای معابر، بهسازی، آسفالت، پیاده روسازی و ساخت دیوار ساحلی برای منطقه کوی وحدت جذب شده است.

اکبرپور سکه پس از مسکن مهر گذری به مسکن ملی زد و افزود: طبق آمارهای موجود در سیستم های آنلاین اداره راه و شهرسازی تا کنون ۹۳۶۶ نفر متقاضی ثبت نام در نهضت مسکن ملی شده و از این میزان ۴۰۸۰ نفر تاکنون افتتاح حساب شده و از این میزان نیز ۱۳۷۳ متقاضی آورده اولیه خود را پرداخت کرده اند.

سرپرست اداره راه و شهرسازی شیروان با بیان اینکه پروژه مسکن ملی از سال ۹۹ استارت خورد گفت: پروژه ۴۸ واحدی با ۲۸ درصد پیشرفت، پروژه ۶۰ واحدی و پروژه ۵۴ واحدی هر دو با ۱۰ درصد پیشرفت در کوی وحدت در حال ساخت هستند.

بلال اکبر پور با اعلام اینکه استعلام مالکیت نهضت ملی مسکن از سال ۱۳۸۴ به سال ۱۳۹۵ تغییر کرد، گفت: تاکنون ۷۸۲ متقاضی از نهضت ملی مسکن انصراف  ۳۴۷۵ نتقاضی رد درخواست، ۱۱ نفر حذف و ۱۰۱۸ نفر هم تایید نهایی شدند ولی تاکنون افتتاح حساب برای آنها صورت نگرفته است.

وی با بیان اینکه سهمیه شیروان ۶۹۰۰ واحد در چهار سال است، تاکید کرد: ۴۶ هزار واحد سهمیه وام برای خود مالکی داریم که تاکنون ۵۶۰ مورد به بانک معرفی شده است.

سرپرست اداره شهرسازی با بیان اینکه جهت جانمایی زمین نهضت مسکن ملی توافق با ۱۹۱ مالک زمین های پشت نیروگاه انجام داده ایم، خاطرنشان کرد: باید تبصره یک یا همان تغییر کاربری را جهاد کشاورزی مصوب کند تا بتوانیم ادامه کارها را انجام دهیم.

وی در حوزه بازآفرینی شهری گفت: در سال ۱۴۰۰، پیاده رو سازی خیابان حکیم با اعتبار ۲۰۰ میلیون تومان انجام شده است و همچنین در این سال، ۴۳ تن قیر تحویل شهرداری شده که در سال ۱۴۰۱ باید ۱۰۶ تن تا پایان سال تحویل شود.

انتهای پیام/حق بین

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک