شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۵۸۴۴۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۵/۲۰ - ساعت ۱۵:۳۵

فروش قهوه فله‌ای دلیل مسمومیت ۵ جاجرمی/۳ نفر دستگیر و ۲ مغازه پلمب شد

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی از دستگیری ۳ نفر از متهمان فروش قهوه فله‌ای که موجب مسمومیت ۵ شهروند جاجرمی شد خبر داد.
فروش قهوه فله‌ای دلیل مسمومیت ۵ جاجرمی/۳ نفر دستگیر و ۲ مغازه پلمب شد,

به گزارش پایگاه خبری جاجرم سرهنگ"سجاد نامور" در رابطه با این خبر به خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: در طول هفته جاری تعدادی از شهروندان به علت مسمومیت به بیمارستان شهرستان جاجرم مراجعه کرده اند که با توجه به حساسیتی که در این رابطه ایجاد شده بود، مراتب با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی و پلیس امنیت عمومی شهرستان جاجرم قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه با تلاش مستمر و بی وقفه کارآگاهان و همچنین بررسی های انجام شده در این رابطه مشخص شد که علت مسمومیت نوشیدن قهوه فله ای غیر مجاز بوده است، افزود: در همین رابطه با سرعت عمل کارآگاهان 2 باب مغازه که اینگونه قهوه را سرو می کردند شناسایی و با دستور مرجع قضائی پلمپ شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در روند رسیدگی به این پرونده 3 نفر متهم دستگیر که بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند، تصریح کرد: طی بررسی های انجام شده تا کنون 5 نفر در اثر نوشیدن قهوه فله ای غیر مجاز در شهرستان جاجرم مسموم که هم اکنون نیز 2 نفر از این افراد در بیمارستان بستری هستند.

سرهنگ نامور ادامه داد: در همین رابطه مقداری قهوه فله ای غیر مجاز نیز کشف شده که برای مشخص شدن موضوع مسمومیت هم اکنون در اختیار مرکز آزمایش تخصصی پلیس قرار گرفته که نتیجه آن بعد از مشخص شدن موضوع، بلافاصله اعلام می شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی در پایان با توصیه به شهروندان عزیز که عدم شناخت کافی از محصولات خوراکی خارجی و غیر مجاز و نوشیدن یا خوردن آن باعث ایجاد مسمومیت و حتی مرگ می شود، از هم استانی های عزیز خواست تا در صورت اطلاع از وجود اینگونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع داده تا بلافاصله اقدامات پلیسی در این رابطه صورت گیرد.

 انتهای پیام/ تقی زاده 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک